Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 67

Temat: [156] prośba o ocenę logów 1.9 JTD 16v

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie [156] prośba o ocenę logów 1.9 JTD 16v

    Witam.
    Zwracam się z uprzejmą prośbą o przejrzenie moich logów. Logi były robione (niestety) przy dość dużym natężeniu ruchu i na obrzeżach miasta, zostawiłem chyba najistotniejsze dane.

    Modyfikacje:
    - zaślepiony i usunięty EGR
    - usunięty przepływomierz
    - IC
    - program

    Słaby dół do ok. 2000-2100 (sporo dymu), dymi powyżej 3500, ale podejrzewam, że to kwestia dawki paliwa. Widzę niedoładowanie na dole, ale nie potrafię go zdiagnozować (kierownice, overboost).

    Z góry dzięki
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez mariatchi ; 14-05-2013 o 08:12

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Overboost ci faluje. Strzelam - 1. sprawdź wężyki podciśnienia. 2. dolot Turbo <-> kolektor dolotowy. 3. Sam overboost do czyszczenia.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Wężyki już kupione . Overboosta czyścić czy od razu wymieniać? Zapieczone kierownice odpadają?

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Overboosta to lepiej najpierw wyczyść. Nie jest to 100%, więc szkoda iść w koszty.
    Kierownice dają inny efekt. Nie falowały by przy maksie. Dawałyby po prostu przeładowanie/niedoładowanie. I dość często przeładowanie w "szpilkach". Nie wydaje mi się, aby to było to. Rzadko wtedy dymi.
    Sprawdź też dokładnie dolot.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 14-05-2013 o 17:59
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    W weekend się za to wezmę i zobaczymy jakie niespodzianki czekają. Jak ją kupiłem miałem problem ze spadającym złączem silikonowym z IC, ale założyłem cybanty i dokręciłem ile mogłem, może po jakimś czasie guma puściła pod cybantem. Dam znać co i jak.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ok, to czekam na info
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    A czy może mi ktoś pomóc z 8v? Już tyle razy pytałem i zero odzewu niestety Ewentualnie co jeszcze do logów mogę dołożyć i w jakich warunkach je zrobić?
    MES.txt
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Matti, a czy aby ci ona nie dymi za bardzo ? Nie masz czasem otworka w dolocie między przepływką, a turbo ?
    Do tych logów dołóż overboost w %, pedał gazu w % i EGR.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Matti, a czy aby ci ona nie dymi za bardzo ? Nie masz czasem otworka w dolocie między przepływką, a turbo ?
    Do tych logów dołóż overboost w %, pedał gazu w % i EGR.
    Nie dymi nic a nic, na prawdę zero. Co do otworka to na jednym zgięciu było pęknięcie, na razie prowizorycznie naprawione bo jeszcze nie dotarł do mnie nowy fragment tej rury. Nie wiem czy jutro znajdę trochę czasu ale najpóźniej do czwartkowego po południa zrobię logi. Dzięki wielkie za informacje.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    W twoim przypadku dziwnie zachowuje się turbina. Masz momentami 300 mBar niedoładowania aby później mieć mocne przeładowanie.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przeladowania.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	28.2 KB
ID:	95819

    Ale zobaczymy jutro na te logi. Może coś więcej powiedzą. Po co gdybać.
    Robiłeś coś z overboostem lub turbiną ? Pytam, bo piszesz, że temat był już poruszany.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Prośba o ocenę logów 1,9 JTD 8v
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 14:45
  2. prośba o ocenę logów(przepływka, doładowanie)
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 17:30
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 22:18
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-04-2012, 18:37
  5. Prośba o ocenę logów z AlfaDiag'a
    Utworzone przez Kabar w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2010, 07:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory