Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Proszę o ocenę logów - niska prędkość maksymalan, wysokie spalnie miejskie

  1. #1
    GREGO
    Gość

    Question Proszę o ocenę logów - niska prędkość maksymalan, wysokie spalnie miejskie

    AR 147 2.0 TS Selespeed
    - wysokie spalnie miejskie na poziomie 15 l/100
    - nie rozpędza się powyżej 170 km/h
    - wydaje mi się, że powinien być mocniejszy na wysokich obrotach
    - podejrzewałem przepływomierz (o czym pisałem w innym poście) jednak po wymianie na nowy nic się nie zmieniło
    - co jakiś czas łapie błędy P1173 i P1176

    Wolne obroty:







    2 gi bieg od wolnych obrotów do odcięcia, gaz w podłodze:

    stary przepływomierz bosch


    nowy przepływomierz bosch:



    Gdzie szukać przyczyny wymienionych objawów?
    Ostatnio edytowane przez GREGO ; 14-04-2012 o 15:41

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a czemu nie zamieścisz logów z tych pomiarów, wykresy to nikomu nie chce się czytać ale logi to owszem.
    - w tych modelach to ważne są parametry adaptacyjne , czyli logi z FES-a bez uruchaniania silnika i logi na biegu jałowym.
    - po uruchomienu FES-a włącz klawisz A i potem N, FES tworzy wtedy logi tekstowe.
    - a czemu nie ma logów z MAF-a do odcięcia lub co najmniej na MAF-a test bączka.
    - a parametry silnika to dane short i long z programu Scan Master, Scan XL.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    GREGO
    Gość

    Domyślnie

    dwa ostatnie wykresy to test do odcięcia, na 2 gim biegu od 850 do odcięcia az selespeed zmienil bieg, jeden z przepływomierzem nowym dziś kupionym w intercarsie drugi ze starym, wklejam wszystkie logi jakie mam, resztę postaram się dostarczyć w najbliższym czasie

    tak przyglądam się na swoje dwa ostatnie wykresy i zauważyłem, że wykres wypłaszacza się od około 10 sekundy, nie rośnie tak gwałtownie jak do tego punktu, czy to normalne?
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez GREGO ; 14-04-2012 o 18:24

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - poniżej logi z 147 120CV, logi tekstowe z FES-a, uzyskane tak jak pisałem wyżej.
    - test do ocięcia robimy na postoju, logujemy MAF, obroty i pozycję pedału gazu.
    - testy jak ty to robisz to musisz porównywac z wykesami z innego samochodu , ten samochód musi stosowac twoją metodę pomiaru.
    - wiele osób nie potrafi, nie chce robić testów do odcięcia , dlatego mamy w zamian test bączka, testujący przepływomierz. MAF.
    - z biegu jałowego przyspieszamy do 5.000 obr (pedał gazu w podłodze ), tak aby silnik nie został odcięty lub nie zmienił biegu.
    - logujemy MAF, obroty, zapisujemy dane , z tabelki odczytujemy efektywnośc MAF-a.
    - tak na marginesie diagnostyka to nie tylko sonda pre-cat bank1, pre-cat bank2 , post-cat oraz MAF.
    - zwykle do takiej diagnostyki uzywam alfadiaga (do pomiaru temnperatury katalizatora, temperatury gazów wydechowych ) oraz jeden z programów dla ELM 327, Scan XL lub Scan Master.
    - te dwa ostatnie programy mierzą parametry adaptacyjne, tzw. Long, oraz Short.
    - tutaj masz podobny temat o diagnostyce AR 147 TS.
    --
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...a_postoju.html
    --
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 15-04-2012 o 07:32
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    GREGO
    Gość

    Domyślnie

    - alfadiaga udało mi się uruchomić tylko wersje demo, launcher wywalał u mnie błąd "...remove vm or debuger...", wiec alfadiagiem nie potestowalem
    - FES-a mam wersje demo, a ta nie umożliwia robienia logow tekstowych
    - zrobiłem test do odciecia na postoju, niski przepływ, wiem, ale na nowym miałem dokładnie to samo, daje log
    - zastanawia mnie wysoka wartosc ujemna DTV, tez daje logi
    - wydech jest trochę pordzewiały, caly czas podejrzewam, że to tu tkwi problem jednak na razie badam tylko "elektornicznie"
    Attached Files Attached Files

Podobne wątki

  1. [156] prośba o ocenę logów 1.9 JTD 16v
    Utworzone przez mariatchi w dziale 156
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 09-02-2015, 23:05
  2. Prośba o ocenę logów 1,9 JTD 8v
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 14:45
  3. prośba o ocenę logów(przepływka, doładowanie)
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 17:30
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 22:18
  5. Prośba o ocenę logów z AlfaDiag'a
    Utworzone przez Kabar w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2010, 07:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory