Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: AISIN AW55-50: Kontrolka skrzyni i mocne szarpnięcie.

  1. #11
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    midparts ma chyba sewis w krakowie, na pewno jest tam dobry warsztat od skrzyn bo kiedys czytalem forum warsztatu ktory wlasnie w krakowie robi.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Z tego co wyczytałem na stronie midparts to w Krakowie są tylko części, a Warsztat w Warszawie.

  3. #13
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    zadzwon do nich bo oni regeneruja konwertery ( fakt ze kolo zielonej gory ) ale na pewno beda wiedziec jakie serwisy im do regeneracji na terenie krakowa wysylaja, wiec Ci podpowiedza.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Póki co kupiłem kabel i podpiąłem. Pokazało tylko takie coś. Na pewno jest błąd ale chyba więcej nie da rady z tego wywnioskować?

    Screen 1. - Włączony zapłon, stary błąd bo skasowałem i się nie pojawił.



    Screen 2. - Tutaj na włączonym silniku gdy wywaliło kontrolkę skrzyni. Kasowanie nie pomagało, błąd od razu pojawiał się na nowo.


  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar PLASTICZ
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    AugustĂłw, Poland
    Auto
    166, 2.4 JTD 20v 2005r
    Postów
    107

    Domyślnie

    Błąd dotyczy zaworu SLU
    SLU - elektrozawór kontroli ciśnienia lock up'u konwertera (sprzęgła hydrokinetycznego).
    http://allegro.pl/oryginalne-elektro...410435228.html
    kupujesz tylko ten SLU.


    Za SLU zapłacisz jakieś 250zł + wymiana i kalibracja około 200zł = 450zł nie daj się nabić w butelkę jak niektórzy i nie płać 4000 za zmianę całego sterowania bo to tylko skrajne przypadki.


    Fachowcy od ASB naciągają ludzi bo praktycznie nikt się na tym nie zna więc mogą mataczyć. Wystarczy wymienić jeden zawór a oni ci powiedzą że całe sterowanie trzeba wymienić ty dasz im 4000zł a oni za to kupią zawór wymienią i powiedzą że wstawili całe sterowanie a reszta do kieszeni. Nie daj się!

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał PLASTICZ Zobacz post
    Błąd dotyczy zaworu SLU
    SLU - elektrozawór kontroli ciśnienia lock up'u konwertera (sprzęgła hydrokinetycznego).
    http://allegro.pl/oryginalne-elektro...410435228.html
    kupujesz tylko ten SLU.


    Za SLU zapłacisz jakieś 250zł + wymiana i kalibracja około 200zł = 450zł nie daj się nabić w butelkę jak niektórzy i nie płać 4000 za zmianę całego sterowania bo to tylko skrajne przypadki.


    Fachowcy od ASB naciągają ludzi bo praktycznie nikt się na tym nie zna więc mogą mataczyć. Wystarczy wymienić jeden zawór a oni ci powiedzą że całe sterowanie trzeba wymienić ty dasz im 4000zł a oni za to kupią zawór wymienią i powiedzą że wstawili całe sterowanie a reszta do kieszeni. Nie daj się!
    Zrobiłem jeszcze taki zrzut podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka i skrzynia przeszła w tryb awaryjny.



    Powiedz mi mam kupić ten komplet co mi wysłałeś czy tylko elektrozawór SLU? Dodam, że podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka i włączyłem odczytywanie błędów to pojawił się już tylko ten błąd co na zrzutce nr 2 z poprzedniego posta.

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar PLASTICZ
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    AugustĂłw, Poland
    Auto
    166, 2.4 JTD 20v 2005r
    Postów
    107

    Domyślnie

    Błąd na linii CAN to coś z napięciem na aku jest nie tak. Odłącz aku na 20min podłącz poczekaj 10min przekręć kluczyk w pozycję MAR i zobacz czy błąd będzie nadal jesli tak to go skasuj i już wiecej nie powinien sie pojawić. Przejedz sie i znów podlacz kompa i wrzuć screena

    Dodano po 2 minutes:

    Screena z błędami wrzuć parametry na razie nie są potrzebne trzeba sie upewnić czy to tylko SLU czy inny
    Ostatnio edytowane przez PLASTICZ ; 21-07-2014 o 22:54 Powód: Dodano

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał PLASTICZ Zobacz post
    Błąd na linii CAN to coś z napięciem na aku jest nie tak. Odłącz aku na 20min podłącz poczekaj 10min przekręć kluczyk w pozycję MAR i zobacz czy błąd będzie nadal jesli tak to go skasuj i już wiecej nie powinien sie pojawić. Przejedz sie i znów podlacz kompa i wrzuć screena

    Dodano po 2 minutes:

    Screena z błędami wrzuć parametry na razie nie są potrzebne trzeba sie upewnić czy to tylko SLU czy inny
    Komputer mi nie wyszukuje błędu w trakcie jazdy gdy kontrolka się zapali i skrzynia przejdzie w tryb awaryjny, ten błąd z SLU odczytałem gdy przekręciłem kluczyk w pozycję MAR i kontrolka skrzyni została zaświecona. W trakcie jazdy żadnego błędu mi nie wykrywa mimo, że zapala się kontrolka..

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar PLASTICZ
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    AugustĂłw, Poland
    Auto
    166, 2.4 JTD 20v 2005r
    Postów
    107

    Domyślnie

    Wychodzi na to w takim razie że SLU do wymiany jeśli innych błędów nie wywyala. Odpinałeś aku na 20min?

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Spróbuję jeszcze wywołać jakoś ten błąd.. Odepnę akumulator po powrocie z pracy, podepnę jeszcze raz program.. Nie chcę błądzić, bo koszty są dla mnie ważne, a nie chcę być ofiarą z powodu nieznania się na temacie.. Kuźwa, że mi się to trafiło, ręce opadają.

Podobne wątki

  1. Jakie sa objawy zużycia skrzyni AISIN AW55-50 - JTD 20V
    Utworzone przez fornello w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-11-2021, 00:58
  2. Diagnoza komputerowa skrzyni AISIN AW55-50
    Utworzone przez sebmol w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 02-04-2019, 22:28
  3. Selespeed - kontrolka skrzyni + silne szarpnięcie
    Utworzone przez revv w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-03-2015, 20:15
  4. Zblokowany wybierak skrzyni biegów AISIN AW55-50.
    Utworzone przez PLASTICZ w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-07-2014, 20:22
  5. Kontrolka od skrzyni automatyczne AISIN 2.4 20V
    Utworzone przez koziolek9292 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-07-2014, 09:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory