Strona 55 z 152 PierwszyPierwszy ... 5454647484950515253545556575859606162636465105 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #541
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    a było trzeba odrazu usunąć... No coś koło 300zł pewnie.


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  2. #542
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Ponad dwa lata temu - robiłem to w grudniu 2011 r. - usuwanie klap nie było jeszcze takie popularne.
    Jak około 300 zł to nie jest tak źle. Rozumiem, że będzie to orientacyjna cena za usługę polegającą na demontażu kolektora -> usunieciu klap -> zaspawaniu otworów po ośkach -> ponownym montażu kolektora, tak ?

  3. #543
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    Cos w tym stylu przynajmniej ja tyle biore za to.


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  4. #544
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    To niewykluczone Luke, że po wakacjach odezwe sie do Ciebie w tej sprawie

    Na razie wygląda to u mnie tak:



    Pasuje coś z tym zrobić.

  5. #545
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    no Mariusz chyba nie jest dobrze.Mi jak sie rozszczelnil po 6 tys.km to nie bylo tyle syfu

  6. #546
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Ceny z Wrocławia: 100 zł spawanie kolektora, dodatkowe 50-100 zł planowanie (jeśli potrzeba, ale jeśli ma być porządnie robione to potrzeba to zrobić).

    Robocizna we Wrocławiu 300-600 zł za demontaż i montaż kolektora. Jeśli nie uda się bez ściągania paska rozrządu to warto go wymienić na nowy (kolejne 100 zł).

    Mnie też przygoda z kolektorycdti.pl kosztowała bez sensu wywalonym w błoto 1000 zł.

  7. #547
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomaszchwesiuk
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    ALfa Romeo GTV busso 3,0 v6 24v, Alfa 156 1,9 jtd SW Sportwagon 150KM 2005r
    Postów
    517

    Domyślnie

    500zł czyszczenie ale spawanie klap nie mam pojecia. ale jak juz wczesniej pisałem nowego pierburga kupisz za 800 do 900zł. ale wybór należy do ciebie.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  8. #548
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Ja w przyszłym tygodniu jadę na czyszczenie kolektora i zastanawiam się czy wywalić klapy. Myślę,że jeśli będą ok to zostawię. Najwyżej co jakiś czas będę jezdził na czyszczenie:-)

  9. #549
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał pabloXXL Zobacz post
    Ja w przyszłym tygodniu jadę na czyszczenie kolektora i zastanawiam się czy wywalić klapy. Myślę,że jeśli będą ok to zostawię. Najwyżej co jakiś czas będę jezdził na czyszczenie:-)
    Ja też tak będę robił. Jaki masz przebieg?

  10. #550
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał pabloXXL Zobacz post
    Ja w przyszłym tygodniu jadę na czyszczenie kolektora i zastanawiam się czy wywalić klapy. Myślę,że jeśli będą ok to zostawię. Najwyżej co jakiś czas będę jezdził na czyszczenie:-)
    Po wywaleniu klap szybciej zabijesz DPF-a ja wywaliłem w lipcu zeszłego roku i DPF-a szlag trafił w boże narodzenie a wypalał się normalnie w trasie co 800-1000km a przed samym zatkaniem co 500km. Więc jeśli ktoś decyduje się na wywalenie klap bo wiadomo to zło To pomyślcie nad wycinką DPF-a również bo wczesniej czy później i tak was to czeka.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory