Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: AISIN AW55-50: Kontrolka skrzyni i mocne szarpnięcie.

  1. #21
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Cytat Napisał PLASTICZ Zobacz post
    Błąd dotyczy zaworu SLU
    SLU - elektrozawór kontroli ciśnienia lock up'u konwertera (sprzęgła hydrokinetycznego).
    http://allegro.pl/oryginalne-elektro...410435228.html
    kupujesz tylko ten SLU.


    Za SLU zapłacisz jakieś 250zł + wymiana i kalibracja około 200zł = 450zł nie daj się nabić w butelkę jak niektórzy i nie płać 4000 za zmianę całego sterowania bo to tylko skrajne przypadki.


    Fachowcy od ASB naciągają ludzi bo praktycznie nikt się na tym nie zna więc mogą mataczyć. Wystarczy wymienić jeden zawór a oni ci powiedzą że całe sterowanie trzeba wymienić ty dasz im 4000zł a oni za to kupią zawór wymienią i powiedzą że wstawili całe sterowanie a reszta do kieszeni. Nie daj się!
    nie do konca masz racje. Krystian czy oprocz tego szarpniecia i wchodzenia w tryb awaryjny biegi zmienia Ci idealnie?

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    W trybie awaryjnym jest tylko 2 i 4 z czego w trybie auto zostaje na 4 nawet po zatrzymaniu. rusza z 4 jeździ na 4. zmienić na 2 mogę za pomocą sekwencji ale przy zmianie jest takie szarpnięcie jak by koła miały zostać za samochodem. z 2 na 4 to samo tylko sekwencja.
    Ostatnio edytowane przez Krystian# ; 22-07-2014 o 09:46

  3. #23
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    na pewno cos oprocz SLU jest tez do wymiany. jedz do specjalistow jak Ci pisalem.

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Jade jutro rano. Dam znać co i jak gdy tylko się dowiem. Dzięki za wsparcie.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Czy mam na coś uważać przy diagnozowaniu żeby mnie nie wpuścili w maliny? Mam im pokazać wydrukowany ten błąd SLU?

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Tak więc.... w serwisie nagle się naprawiła. Zero błędu skrzyni i nagle nie chce wejść w tryb awaryjny... Wróciłem do domu i dalej cisza. Litości..

  7. #27
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krystian# Zobacz post
    Tak więc.... w serwisie nagle się naprawiła. Zero błędu skrzyni i nagle nie chce wejść w tryb awaryjny... Wróciłem do domu i dalej cisza. Litości..
    przestraszyla sie a normalna prace skrzyni ocenili pozytywnie czy nawet nie sprawdzali?

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar PLASTICZ
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    AugustĂłw, Poland
    Auto
    166, 2.4 JTD 20v 2005r
    Postów
    107

    Domyślnie

    A daleko masz do tego warsztatu? Bez kitu przestraszyła się Może nowy olej pomógł.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Aktualnie Vw Polo Variant 1.4 16V 75 KM
    Postów
    45

    Domyślnie

    Panowie błąd linii CAN to nie jest problem, który należy zignorować i jest on nieistotny.. Odłączenie aku na 20 minut nie pomoże. Pamiętam, że ktoś tak tutaj pisał ale niestety nie tak sprawa wygląda.

    Gdy skrzynia przechodzi w tryb awaryjny ukazuje się właśnie błąd linii CAN - Zjeżdżam na postój(Silnika nie gaszę) podłączam program i po skasowaniu go tryb awaryjny i kontrolka znika... To musi mieć jakieś powiązanie.

    W warsztacie było to samo, tylko błąd CAN. Powiedzieli mi, że tutaj jest problem z elektroniką, wiązką, gdzieś jest przerwa i komputer nie może odebrać informacji. Niestety grubsza sprawa..

  10. #30
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    tylko ze oprocz CAN wywalalo Ci tez blad zaworu SLU. Ja tez mialem blad z CANem tylko u mnie bylo na linii sterownik silnika-centralka abs, 2h w warsdztacie znalezli ktory kabel i co to za problem go wymienic. pamietaj tez ze blad CAN wywala jak jet problem z ladowaniem ( nagly spadek ), jedz na podlaczonym kompie i sprawdz czy w momencie wywalenia bledu nie masz naglego spadku. Podjedz do elektronika niech sprawdzi wiazke i tyle.

Podobne wątki

  1. Jakie sa objawy zużycia skrzyni AISIN AW55-50 - JTD 20V
    Utworzone przez fornello w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-11-2021, 00:58
  2. Diagnoza komputerowa skrzyni AISIN AW55-50
    Utworzone przez sebmol w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 02-04-2019, 22:28
  3. Selespeed - kontrolka skrzyni + silne szarpnięcie
    Utworzone przez revv w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-03-2015, 20:15
  4. Zblokowany wybierak skrzyni biegów AISIN AW55-50.
    Utworzone przez PLASTICZ w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-07-2014, 20:22
  5. Kontrolka od skrzyni automatyczne AISIN 2.4 20V
    Utworzone przez koziolek9292 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-07-2014, 09:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory