Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Kompensacja / ustawianie rozrządu AR 159 1.9 JTS

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Czyli bardzo możliwe że padają elektrozawory

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał dyma3 Zobacz post
    Wymieniony był tylko dłuższy łańcuch bo reszte mi mechanik poradził żeby zostawić bo autko ma przejechane w tym momencie 96 tys km i nie było żadnych luzów... po wymianie zrobiłem 5 tys i żadnych błędów nie było. Dopiero po trasie około 700 km pojawiły się błędy P0010, P0011, P0013, P0014. Skasowaliśmy błędy i po paru dniach się pojawiły tylko P0010 i P0013. Między czasie przed oddaniem do mechanika błędy raz znikały a raz się pojawiały, zauważyłem, że większą tendencję do pojawiania się mają gdy na zewnątrz jest wyższa temp.. Postawiliśmy na alternator bo miał ładowanie 13,5V, po naprawie mechanik ją kilka razy odpalał i testował i nic nie wyskakiwało. Odebrałem samochód i z powrotem wyskoczyły te dwa błędy gdy wróciłem do domu...
    W sumie stwierdzam ze nie wiem czego ludzie chcą do tego jtsa. Przeciez to prosty silnik w obsłudze bo przecież bo liczba usterek jest przecież skonczona
    Ale od początku:
    co było dokładnie wymienione:
    sam łańcuch ? łańcuch plus zębatki ? rozumiem ze elektrozawory nie tknięte ? pomocniczy tak samo ?
    Jaki olej był zalany teraz i jakie były interwaly wymiany oleju ?
    z którego roku auto ?

    To w sumie tyle z mojej strony

  3. #13
    Użytkownik Embrion Avatar dyma3
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS- ex Alfa Romeo 159 1.9 JTS- obecnie
    Postów
    19

    Domyślnie

    Tak jak pisałęm wcześniej wymieniony został tylko dłuższy łańcuch nic więcej ponieważ mechanik stwierdził, że reszta jest ok. Elektrozawory nie ruszone. Olej Castrol Edge 5W40, mam przejechane dopiero 5 tys km bo tyle narazie zdążyłem zrobić tym samochodem. Autko z 2007 roku. Ja osobiście nie mam nic do tego silnika, wkońcu sam wybrałem paliwożerną benzynkę zamiast diesla chce pozbyć się błędu i niepokoju przed zbliżającą się trasą nad morze ( około 1500 km w sumie).

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Jaki olej był zalany teraz i jakie były interwaly wymiany oleju ?
    Co było to było, czasu nie cofniesz, teraz trzeba dbać wymieniać często olej i sprawdzić elektrozawory.

  5. #15
    Użytkownik Embrion Avatar dyma3
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS- ex Alfa Romeo 159 1.9 JTS- obecnie
    Postów
    19

    Domyślnie

    Olej standardowo wymieniam raz na rok bądź co 10 tys km. Tak robiłem w poprzednich samochodach i nigdy tego nie zmienię

  6. #16
    Użytkownik Embrion Avatar dyma3
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS- ex Alfa Romeo 159 1.9 JTS- obecnie
    Postów
    19

    Domyślnie

    Właśnie otrzymałem wiadomości od mechanika, że błędy są trzy P0010, P0011 i P0013... dalej myślicie, że winą mogą być elektrozawory??

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał dyma3 Zobacz post
    Tak jak pisałęm wcześniej wymieniony został tylko dłuższy łańcuch nic więcej ponieważ mechanik stwierdził, że reszta jest ok. Elektrozawory nie ruszone. Olej Castrol Edge 5W40, mam przejechane dopiero 5 tys km bo tyle narazie zdążyłem zrobić tym samochodem. Autko z 2007 roku. Ja osobiście nie mam nic do tego silnika, wkońcu sam wybrałem paliwożerną benzynkę zamiast diesla chce pozbyć się błędu i niepokoju przed zbliżającą się trasą nad morze ( około 1500 km w sumie).
    Fajnie, ze twój mechanior wymienil łąncuch ale za te błędy o których piszesz odpowiadają (oprócz rozciągniętego lancucha który zostal wymieniony) zębatki czyli elementy w których sa zmienne fazy rozrządu (tam są umieszczone wariatory). Ewentualnie drugi element za który odpowiadają ww przez Ciebie bledy to wlasnie elektorzawory
    Temat był już wielokrotnie opisany na forum:

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...brak_mocy.html

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...swiadczen.html

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...o_2_2_jts.html

    Przeczytasz i będziesz mechaniorowi udzielal korepetycji

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    jeszcze jeden fajny watek jest

    http://www.forum.alfaholicy.org/pora..._lancucha.html

    polecam ostatnie foty

Podobne wątki

  1. Ustawianie rozrządu
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-09-2014, 15:59
  2. ustawianie rozrządu w 156 2.5 v6
    Utworzone przez bandzior3317 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 10:01
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-04-2010, 20:30
  4. [75] Ustawianie rozrządu
    Utworzone przez blawatek10 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-01-2009, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory