Teoretycznie masz rację - powiedzmy, jak grzebiesz w swoim samochodzie
W samochodzie poza zwykłymi bezpiecznikami nie ma innych zabezpieczeń. Uszkodzenie jakiegoś podzespołu może skutkować pojawieniem się napięcia w takim miejscu, w którym być go nie powinno itp. Praktyka to jedno, ja pisałem o teorii.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dzięki za odpowiedzi , faktycznie prosta sprawa z wyjęciem tego żarnika ... okazało się że jest przepalony i coś w nim gruchocze.
Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę żarników z alledrogo który ma przystępne ceny i nie chińczyki ? wymieniać dwa czy tu ta zasada jak w żarówkach nie występuje i wystarczy jeden ? ,bo zauważyłem że działający był wyraźnie nowszy a 1,5 roku na pewno nie były wymieniane
Xenon Wiśniewski![]()
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
zapytam jeszcze czy kupuje się sam żarnik czy z tą metalową puszką (palnikiem) i jaka barwa jest najlepsza 4300K , 4800K czy 5000K ?
Ostatnio edytowane przez Nitro ; 25-07-2014 o 19:35
Wszystko masz w komplecie:-) zarniki i ta puszka to jedność;-)
zapytałem dlatego że np tutaj widać bez tej puszki i zauważyłem że z tą puszką są delikatnie droższe
![]()
Bo to jest d2s , do 159 jest d1s .
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Ale to są D2S które nie podejda do Twojej lampy. Ty szukaj D1S:-)