Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: BREMBO do JTD ?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Ale pieprzycie, Róznica w hamowaniu pomiędzy zwykłymi tarczami 287 czy tam ile one maja a nawet malym brembo 305 jest kolosalna, i takie pisanie że jeśli się nie ścigasz albo jeśli masz lipne opony to nic nie da, Gówno prawda, da i to wiele. Nawet na najtańszych chińczykach z brembo wyhamujesz szybciej niż na Pirelli P Zero z normalnymi hamulcami. Standardowe hamulce są okej jeśli nie trzymasz pedału hamulca w podłodzę dłuzej niż 5-6 sekund, potem zwyczajnie tych hamulców nie ma i jest to dla mnie chore że w takich 2.0 Tsach 150 koni albo 1/9 jtdM 140 koni + nie było nawet najmniejszego brembo

    ~ taka była piękna ! :C




  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie BREMBO do JTD ?

    A co powiesz na fakt ze 2.5 w 156 tez seryjnie ma 284mm?
    Swoją droga - masz takiego swapa za sobą?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Swap Swapem, dla mnie chore jest to że tak jak napisałem w autach AR powyżej 2.0 benzyna i 1.9jtd +140 koni są zwykłe 284mm tarcze które są beznadziejne. Pomijam 2.5 z tymi hamulcami, to jest chore.

    ~ taka była piękna ! :C




  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    W 2,4jtd jest tarcza 281mm, co jest czystą kpiną. Nawet fiat marea 2,4jtd ma 284mm.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    I jeśli ktoś może i ma pięniądze na takiego swapa na pewno jest to lepsza 'inwestycja' niż jakieś 17demaski albo obniżenie zawieszenia. Ja niestety kulam sie na 284 ale robie 5tyś rocznie więc póki co nie potrzebuję, choć nie raz już przydałby by się brembo

    ~ taka była piękna ! :C




  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    W innym wątku pokazałem ze duże B wchodzą na 16" selespeed z tarcza 310mm. Tak wiec dla mnie był to impuls bo jednak zakup 17 plus komplet opon to duży koszt jednorazowy. Tym bardziej ze mam dwa nowe komplety 16. A tak - zaciski 500, tarcze 500, klocki 600 plus adaptery 200. Założyłem ds performance bo opony i zaciski mogą wiecej niż zwykle ferodo. Mozna tu urwać 300 - ale nie warto wg mnie.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dominik2 Zobacz post
    W 2,4jtd jest tarcza 281mm, co jest czystą kpiną. Nawet fiat marea 2,4jtd ma 284mm.
    Akurat w tym przypadku tarcza 281mm wcale nie jest kpiną, bo hamuje lepiej niż 284mm.


    Cytat Napisał Lenix Zobacz post
    Swap Swapem, dla mnie chore jest to że tak jak napisałem w autach AR powyżej 2.0 benzyna i 1.9jtd +140 koni są zwykłe 284mm tarcze które są beznadziejne. Pomijam 2.5 z tymi hamulcami, to jest chore.
    Największym problemem tarczy 284mm jest jej grubość, czyli 22mm co oznacza, że łatwo ją wykończyć temperaturowo. 281mm lepiej by się spisywało bo ma już 26mm.

    Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

Podobne wątki

  1. Brembo 159
    Utworzone przez BURATINO w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 15-10-2016, 22:40
  2. [GTV] Brembo w 2.0 ts
    Utworzone przez pablo83_05 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 20-02-2016, 21:23
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-12-2015, 04:44
  4. Brembo 330 mm w GT/GTA
    Utworzone przez Proboszcz w dziale GT
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-09-2015, 11:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory