Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Problem z rozruchem na ciepłym silniku V6

  1. #21
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    156 2.5 v6,159 2.4
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Nie chce Cię martwić, ale taka operacja raczej się nie uda. Wymiana samego ECU musi pociągnąć za sobą wymianę kluczyków oraz centralki immo, chyba że dostałeś do ECU kartę kodową i w aso dokodujesz posiadane kluczyki. Teraz mi to do głowy przyszło.

    Pytasz czemu tam umieścili - masz anglika, ale to chyba nie powód. Raczej dlatego, żeby coś się właśnie popsuło (przy dzwonku, albo właśnie od temperatury). Jest też opcja wyjęcia i rozebrania ECU oraz przelutowania wszystkich pól lutowniczych najlepiej piecowo, objaw wskazuje na utratę połączenia elektrycznego w którymś miejscu. Oczywiście przegrzanie też wchodzi w grę (ecu ma swój czujnik temperatury) ale według mnie to bardziej zimny lut gdzieś w samym komputerze.
    O ile się nie mylę to jeżeli kupił wyzerowany sterownik, to przy pierwszym przekręceniu kluczyka ecu wczyta sobie kod immo (koszt wyzerowania cf3 to około 300zł)

    Jeśli chodzi o zimne luty można to wygrzać w piekarniku ale przynosi to krótkotrwałe rezultaty,najlepiej wysłać na reballing.

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Jeśli kupił wyzerowany to większa szansa, ale też nie mam pewności czy zagra to z puszką immo. Te elementy wazjemnie są do siebie parowane. Nawet jeśli na kodowanie drugiego klucza i tak będzie trzeba jechać do aso, karty pewnie nie ma więc u nas 300za kod, 700 kluczyk a w UK pewnie to samo tylko że w GBP

    Co do elektroniki to reballing robimy na układach bga i to nie na każdym. W sterowniku płytka nagrzewa się mniej więcej równomiernie więc posmarowanie topnikiem gęstym i piecowe wygrzanie płyty głównej powinno załatwić sprawę. Jak dla mnie i tak umieszczenie ECU w takim miejscu to delikatnie mówiąc pomyłka.

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Robertonsky@gma
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    UK
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 v24, W-168 , Vectra 1.9 150
    Postów
    139

    Domyślnie

    Kupiłem wszystko w kąplecie ; dwie centralki i wkłady do Kluczyków......

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    No to wszystko jasne
    Ja bym z ciekawości sprobowal reanimować oryginalnego kompa, bo usterka jest przynajmniej interesująca.

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Robertonsky@gma
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    UK
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 v24, W-168 , Vectra 1.9 150
    Postów
    139

    Domyślnie

    komplet który zamówiłem okazał się do innego modelu i nie współpracuje z ABS i Kontrolą Trakcji. Stary już nie działa całkowicie także przeniesienie go w chłodne miejsce odpada. Musze kupić oryginalną jednostkę sterującą imobilajzer i wkłady do kluczyków

    Czy ktoś z forumowiczów posiada dojścia do takowego zestawu Rocznik 2003

Podobne wątki

  1. 1.9jtd - problem z odpaleniem na ciepłym silniku
    Utworzone przez majster w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-10-2020, 14:21
  2. [164] Problem z zapalaniem na ciepłym silniku
    Utworzone przez lupo7 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-06-2016, 16:31
  3. [159] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Utworzone przez Mikas89 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 05-04-2016, 19:25
  4. Problem typu - szarpie na ciepłym silniku
    Utworzone przez redzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-07-2008, 10:57
  5. alfa romeo 156 2.0ts problem na ciepłym silniku
    Utworzone przez xj750 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-08-2007, 18:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory