Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Temat: Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Nie ma co się rozczulać na tym co było i co miało być. Niestety plany zostały pokrzyżowane przez kryzys motoryzacyjny i nie tylko, ale teraz FCA jest na dobrej drodze do osiągnięcia sukcesu. Podejmowane kroki są bardzo trafne, ale też wymagają czasu, aby przyniosły rezultaty. Pokazuje to Chrysler, Maserati i mam nadzieję wkrótce Alfa.
    W końcu widać jakąś strategię, a nie trzepanie na ślepo modeli i byle by się sprzedawały. Tak jak VAG ma wyraźne rozgraniczenie i każda marka ma swoją pozycję w grupie, tak samo musi zrobić FCA ze swoim portfolio.
    Pozdro,
    Bartas

  2. #32
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Myślę, że Alfa będzie klasyfikowana zaraz za Maserati, ale właśnie bez limitowania sztuk. Będą sprzedawać ile się da, ale że cena nie będzie passatowa to też aż tyle tego nie będzie jeździć.
    czy ty naprawde nie rozumiesz tego, co komunikuje firma? Próg opłacalności biznesu a dalej zyskowność, uzsadniająca w ogóle wypuszczania nowych modeli to kilkaset tysięcy aut rocznie. To nie będzie żadne "zaraz za Maserati". Jasno Sergio i jego wafle mówią: musi być kilka modeli w ofercie i bardzo wysoka sprzedaż, własnie te 400 tysięcy rocznie. Inaczej nic z tego nie wyjdzie.
    Ludzie, wy bujacie w obłokach, no ileż można.

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Czytaj proszę ze zrozumieniem:
    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Będą sprzedawać ile się da, ale że cena nie będzie passatowa to też aż tyle tego nie będzie jeździć.
    Czy to znaczy, że mają sprzedawać mało? Po prostu nie będzie takie pospolite jak 'zwykłe' auto. BMW, Audi, Mercedes jest wyżej pozycjonowane niż VW a i tak sprzedają miliony aut rocznie, da się?
    Czy tobie się wydaje, że wystarczy wypuścić na rynek kilka modeli w przestępnej cenie i już masz zapewnioną sprzedaż?! Już kilka takich przypadków w historii było - co z tego, że udane auto jak to Fiat, czy inny francuz i sprzedaż klapa. Bez odbudowy wizerunku i odpowiedniego pozycjonowania Alfa nie przetrwa choćby nie wiem co. A tego nie zrobisz w jeden dzień albo wypuszczając nagle 100 modeli.

    edit:
    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    Próg opłacalności biznesu a dalej zyskowność, uzsadniająca w ogóle wypuszczania nowych modeli to kilkaset tysięcy aut rocznie. To nie będzie żadne "zaraz za Maserati". Jasno Sergio i jego wafle mówią: musi być kilka modeli w ofercie i bardzo wysoka sprzedaż, własnie te 400 tysięcy rocznie. Inaczej nic z tego nie wyjdzie.
    Ludzie, wy bujacie w obłokach, no ileż można.
    Spójrz na Porsche, a potem na to co napisałeś. Według twojej teorii oni już dawno powinni zbankrutować bo sprzedają raptem 150 000 aut rocznie...
    Ostatnio edytowane przez bartas82 ; 06-08-2014 o 12:04
    Pozdro,
    Bartas

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    Rozumiem, ze zartujesz? Bo to zestawienie brery z 4C to jakies groteskowe jajca są. Brera w tej samej klasie, no tak. To wsiądz do brery i wsiądz do 4C, dokonaj samej czynności wsiadania. Jak już te czynności wykonasz, wrócimy do dyskusji na ten temat.
    Porównaj target klientów a nie czynność wsiadania...

    Cytat Napisał KRS

    A co do zwrotu: "nie bardzo rozumiem dlaczego Alfa ma sprzedawać duże ilości samochodów, wystarczy, że zarabia na siebie i produkuje ciekawe auta", cieżko w ogóle to komentować. Realia biznesu, a szczególnie biznesu, jaki prowadzi FCA, są Tobie kompletnie obce. No to sobie bajdurzysz beztrosko.
    Mam w dupie co trzeba powiedzieć inwestorom i znafcom biznesu takim jak Ty. Jeśli powstają fajne auta - a to się dzieje - reszta mnie nie obchodzi

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    czy ty naprawde nie rozumiesz tego, co komunikuje firma? Próg opłacalności biznesu a dalej zyskowność, uzsadniająca w ogóle wypuszczania nowych modeli to kilkaset tysięcy aut rocznie. To nie będzie żadne "zaraz za Maserati". Jasno Sergio i jego wafle mówią: musi być kilka modeli w ofercie i bardzo wysoka sprzedaż, własnie te 400 tysięcy rocznie. Inaczej nic z tego nie wyjdzie.
    Ludzie, wy bujacie w obłokach, no ileż można.
    bartas82 napisał wyraźnie, że "będą sprzedawać ile się da", więc nie rozumiem co wnosi twój komentarz?

    A biorąc pod uwagę jakie segmenty ma Alfa zaatakować i jakie ma mieć silniki, to gdzie ty widzisz Alfę jak nie pod Maserati? Pod Iveco?

    Człowieku skończ swoją krucjatę, bo czytać się tego nie da już. Wyślij może otwarty list do Sergiusza opisujący twoje niezadowolenie i doradź mu jak się zarządza takimi przedsiębiorstwami. Wszędzie piszesz to samo, co ty chcesz tym osiągnąć? W innym wątku pisałeś, że nowy model Alfy już jest, potem że nigdy nie powstanie i co chwile zmieniałeś zdanie - więc kto tu buja w obłokach? Jeśli uważasz, że wszyscy oprócz ciebie to wspaniale, myśl tak dalej tylko przestań w kółko pisać to samo i daj innym pobujać we własnych obłokach.

  6. #36
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    wawraf, jak na razie to ja mam rację, sprzedaż marki spada dramatycznie, zadne plany od lat nie są dotrzymywane, sluchamy wyłacznie bajek o tym co bedzie.
    Rację mam także w tym, ze spasć z rynku można latwo ale wrocić na niego jest dramatycznie ciężko.

    do kolegi który pisze, ze brera to ten sam target klientow co 4C: są kolego granice absurdu i ty je radośnie tym wpisem przekraczasz. 90 procent tych, co wybierali brerę nawet nie pomyśli o kupnie 4C.

    powtarzam: myślenie to cenna umiejętność, polecam jej ćwiczenia.

    a co do porsche: kolejne zestawienie z d...py. Porsche od dziesięcioleci ma ugruntowaną markę i rozpoznawalną klientele, budowało ten wizerunek od pół wieku. I teraz może pozwolić sobie na taką a nie inną politykę rynkową, cenową i modelową... Zestawianie sytuacji Porsche z Alfą to po prostu jakiś żart.
    Ostatnio edytowane przez KRS ; 06-08-2014 o 23:26

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Dobra, koniec tematu bo widzę, że nie dochodzą do ciebie żadne argumenty, ty nadal swoje...
    Pozdro,
    Bartas

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    wawraf, jak na razie to ja mam rację, sprzedaż marki spada dramatycznie, zadne plany od lat nie są dotrzymywane, sluchamy wyłacznie bajek o tym co bedzie.
    You made my day

    Z tym, że Giulia 3 lata temu już była też miałeś rację?

    Prawda jest taka, że ani ty ani prawdopodobnie nikt na forum nie wie co się wydarzy w najbliższych miesiącach. Ty to musisz zrozumieć a nie inni, ponieważ myliłeś się wielokrotnie. Nawet nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań, a powtarzanie w kółko jaka jest sytuacja, którą każdy widzi wcale nie oznacza, że masz rację.

    Więc zanim polecisz ćwiczenia myślenia innym sam zacznij je wykonywać.

    Pozdrawiam.

  9. #39
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Dobra, koniec tematu bo widzę, że nie dochodzą do ciebie żadne argumenty, ty nadal swoje...
    jakie argumenty? argumenty to mam ja, ty nie bardzo. kazałeś mi spojrzeć na Porsche, spojrzałem i odpowiedziałem. Masz jakiś argument przeciw mojemu? Bo zdaje się, obaliłem jednoznacznie twój.

    Cytat Napisał wawraf Zobacz post
    You made my day

    Z tym, że Giulia 3 lata temu już była też miałeś rację?

    Prawda jest taka, że ani ty ani prawdopodobnie nikt na forum nie wie co się wydarzy w najbliższych miesiącach. Ty to musisz zrozumieć a nie inni, ponieważ myliłeś się wielokrotnie. Nawet nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań,

    Pozdrawiam.
    jaka Giulia 3 lata temu??? o czym ty piszesz??
    z tym, ze nikt nie wie, co sie wydarzy, masz racje
    od kilku lat nie wydarza sie nic
    z nic nie znaczącym biznesowo, ale udanym promocyjnie posunięciem, w postaci 4C.

  10. #40
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    KRS - Giulia w 2015 MUSI być. Nawet jakby to miał być jakiś Chrysler z inną budą, albo Giulietta z doczepionym kufrem i udająca sedana. Inaczej AR umrze śmiercią naturalną. Kolejnego "za 2 lata będzie Giulia, a za 4 lata 169" Alfa nie przeżyje. Więc Giulia będzie.

    Wg mnie będzie tylko inaczej pozycjonowana niż chyba większość tutaj sądzi i to jest właśnie to patrzenie przez różowe okulary. Alfa musi być "tania" (w sensie poziom np BMW 1-4) jeżeli ma pociągnąć sprzedaż w grupie Fiata i wyrobić normy sprzedaży. Nie sądzę, żeby to był "taki trochę tańszy Maserati".

    Trochę dziwne są też komentarze na temat planów AR i sprzedaży. Pewnie są trochę na wyrost etc. - margines błędu musi być. Ale takich planów nie tworzy się, żeby sobie stworzyć, a jak nie wyjdzie to powiedzieć "a, bo jesteśmy jak Porsche".

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 22:49
  2. [Zapowiedź] AUTOMASTER SHOW 2014 - 21 i 22 czerwca 2014, Kamień Śląski
    Utworzone przez Automaster w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-05-2014, 17:45
  3. [Zapowiedź] X Zlot Ogólnopolski - Alfaholicy 2014 - Plan zlotu 18-24 sierpień 2014
    Utworzone przez malin2k5 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 09:37
  4. Przyszłość ALFY ROMEO
    Utworzone przez bobryt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory