Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 153

Temat: Co nas dziwi w 166 ?

  1. #61
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    cytryn, już CI mówię.. w Marioli (2.4jtd rzecz jasna) (Fiat Marea) zerwała mi się śruba i ukręciła od kółka napinającego, co ciekawe.. w Alfie mojego funfla Czesia identyczna sytuacja tylko u niego ktoś założył BARDZO słabą zardzewiała śrubę i w czasie jazdy kółko odpadło śruba pękła, sęk w tym i dobrze było, że dało się ją odkręcić palcami.. hehe


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  2. #62
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Cytat Napisał cytryn Zobacz post
    A ja ile razy robię Fiata lub Alfę dziwi mnie "znakomita jakość połączeń gwintowanych"
    Nie spotkałem jeszcze fury ze stajni Fiata żeby przy okręcaniu nie uje....a się jakaś śruba lub gwint się nie zerwał.
    Eeee nie jest tak źle, robiłem już zawias i komplet hamulców, tylko jedna śruba sprawiała problemy . Długa w tylnym zawiasie przechodząca przez dolny wahacz i tuleję pływającą zwrotnicy, gwint się zjechał i nie dało się jej dociągnąć. Śruba mocno nietypowa, musiałem dorabiać u ślusarza. rezta w miejscach bardzo podatnych na korozję i zapiekanie nie sprawiała problemów. Za to zapiekają się pierdoły typu śruba trzymająca poduchę w kierownicy. Dostęp beznadziejny, w następnym tygodniu będę musiał ciąć drewnianą kierownicę żeby odciąć łeb śruby i zdjąć poduchę, używana drewniana kiera w bdb stanie jest już w drodze. Tu dochodzimy do kolejnej wady, czyli nieodbijających kierunków, których naprawa wymaga zdjęcia kierownicy

  3. #63
    Użytkownik Świeżak Avatar owczar
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    DLW
    Auto
    AR 164 2.0 TS , AR 166 JTD ,AR Brera 2.4 Jtdm
    Postów
    105

    Domyślnie

    Wykręcałem dzisiaj progi z "dawcy".Dobre 1,5 kg błota w każdym progu zalegało.Z lewej strony przód wypust mocowania błotnika dzięki korozji już nie istniał.Na dniach się okaże co u mnie pod plastikami zastanę.

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    i potwierdza sie moja wersja i przyczyna korodowania progów-błoto i woda.

  5. #65
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Mrągowo
    Auto
    Alfa Rome 166 2.4 JTD 10v 150KM 2005r
    Postów
    8

    Domyślnie

    Co mnie dziwi i zaskakuje.


    * Wlew płynu do spryskiwacza. Taka zabawa w trafianie.
    * Umiejscowienie przycisku klapy. No i tu kolejna zabawa, tym razem dla znajomych - "Kto go znajdzie?". Ja się już przyzwyczaiłem. Taki pocieszny element.
    * Umiejscowienie gniazda na kartę SIM. Naprawdę trzeba to mieć w tym miejscu? Częściej korzystam z przycisku otwierania klapy niż z tego, ale pewnie slot wygląda ładniej od przycisku i projektanci wygrali
    * Brak uchwytu na kubek. No ale to jest oczywiste. Każdy Włoch pije kawę w kawiarni a nie w samochodzie.
    * Bak czasowego spalania. Dziwi mnie, że tego nie ma.

    Do i wszystko inne i tak uwielbiam, bo to moja Bella.

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    A ja trenuję trafianie
    Ja myślę ze pod denerwujące można podciągnąć zabudowę V6. Giuseppe wymyślił ten silnik do zabudowy wzdłużnej. A że potem "trza" było poprzecznie to co tam. Wstawili i filtr z rozrusznikiem wyszedł od ściany grodziowej. Przez co np rozrusznika prawie nie da się wyciągnąć. Tak samo z głowicą ale co tam
    Głowicę się da, filtra raczej też nie masz oryginalnego z fabryki, wiec w czym problem

    Dodano po 3 minutes:

    Cytat Napisał saitek Zobacz post
    Co mnie dziwi i zaskakuje.


    * Wlew płynu do spryskiwacza. Taka zabawa w trafianie.
    * Umiejscowienie przycisku klapy. No i tu kolejna zabawa, tym razem dla znajomych - "Kto go znajdzie?". Ja się już przyzwyczaiłem. Taki pocieszny element.
    * Umiejscowienie gniazda na kartę SIM. Naprawdę trzeba to mieć w tym miejscu? Częściej korzystam z przycisku otwierania klapy niż z tego, ale pewnie slot wygląda ładniej od przycisku i projektanci wygrali
    * Brak uchwytu na kubek. No ale to jest oczywiste. Każdy Włoch pije kawę w kawiarni a nie w samochodzie.
    * Bak czasowego spalania. Dziwi mnie, że tego nie ma.

    Do i wszystko inne i tak uwielbiam, bo to moja Bella.
    Co to jest czasowe spalanie, chyba chwilowe, czyli najbardziej bzdurny parametr silnika
    Ostatnio edytowane przez kubicze ; 11-08-2014 o 22:54 Powód: Dodano
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  7. #67
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Mrągowo
    Auto
    Alfa Rome 166 2.4 JTD 10v 150KM 2005r
    Postów
    8

    Domyślnie

    Tak, chodziło o chwilowe spalanie.
    Może i bzdurny. Z mojego punktu widzenia byłby przydatny i się zdziwiłem, że go nie ma.

  8. #68
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    Czemu bzdurny? Dla mnie bardzo przydatny parametr

  9. #69
    Użytkownik Świeżak Avatar ukasz
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Postów
    44

    Domyślnie

    a nie dziwi Was to że konkurencja ma RWD, a włosi stwierdzili że do dużego i wygodnego auta zrobią FWD
    Gdyby 166 miała tył napęd, a przy v6 było by to nawet wskazane bo mocy jest tyle że sprawnie by sobie radziła!
    Zrobili świetnie trzymające zawieszenie, wygodne i ładne wnętrze, postarali się o odpowiednie hamowanie, a szkoda że pominęli tylny napęd...

    Przycisk w schowki, uchwyty na kubki, czy ta rurka do spryskiwaczy mnie tam nie przeszkadzają
    Za każdym razem jak wysiadam i odchodzę to się odwracam heh
    ARrrrr 1 6 6 3.0 V6

  10. #70
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Oszczędność fiata. Nie było skąd przeszczepić napędu. A projektować od nowa całą płytę i przeniesienie napędu to potężny koszt.

Podobne wątki

  1. Nie odpala, nie kręci cuda i dziwi
    Utworzone przez kliza w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 11-01-2012, 19:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory