Strona 58 z 89 PierwszyPierwszy ... 8484950515253545556575859606162636465666768 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 571 do 580 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #571
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Ja bym w niedługim czasie czyścił regulator paliwa.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #572
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Rozumiem że to to ustrojstwo ? Przepłukanie IPA wystarczy czy to trzeba rozebrać ?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	621233890.JPG
Wyświetleń:	86
Rozmiar:	12.9 KB
ID:	139964  

  3. #573
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    IPA ale raczej w ultradźwiękowej myjce.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #574
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Berlin / Gliwice
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V 140 KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    Panowie.. Otoz od dluzszego czasu Alfina bie osiaga mi vmax a poza tym wyskakuje mi blad p1238.. Air.. Po wxkasowaniu dorazu wraca. Egr zaslepiony z dziurkami. Co moze byc problemem?? Jednak egr czy przyplywomierz?? Na postoju wedlig fesa podaje okolo 500 a oczekiwana cos troche powyzej 350. Korekty wtryskow na zimnym wydaja mi sie w sumie ok, ale moze jednak nie?? Przy nagrzanym silniku roznice mniejsze.
    Zalaczony plik to zimny silnik
    Gesendet von meinem Xperia Arc
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	uploadfromtaptalk1407782521120.jpg
Wyświetleń:	93
Rozmiar:	66.3 KB
ID:	140961  

  5. #575
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Niezgodność mas powietrza. To problem EGR-a.
    To częsty błąd gdy ma się zaślepiony EGR bez usunięcia programowego. Twój widocznie się samoistnie zamknął i nie chce się otworzyć.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #576
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Berlin / Gliwice
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V 140 KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    Wlasnie na postoju pokazuje rozne wartosci.. Raz 15% s raz 100 albo 7% po przegazowaniu. Co zlogowac zeby bylo wiadomo co dolega?? autobahne mam 2 km od domu wiec problemu nie bedzie a i auzo sie zagrzeje zeby dac w palnik..

    Gesendet von meinem Xperia Arc

  7. #577
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Masy powietrza, dawkę paliwa, obroty i właśnie EGR. Nie musisz samochodem szaleć Wystarczy, że się chwile przejedziesz.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #578
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Berlin / Gliwice
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V 140 KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    Ogolna dawke czy korekty z kazdego cylindra?? Czy egr skutkowalby tym, ze auto nie osiaga vmax?? Do 170-180 kmh rozpedza sie calkiem ok, ale od 190 jest koniec. Spalanie w normie - miasto 6,5-7 przy normalnej jezdzie, trasa 120 kmh - 6,5, powyzej juz sie zaczxna robic lekki wir w baku. Jak wspomnialem egr zaslepiony jeszcze przez poprzedniego wlasciciela blaszka z dziurkami. Czy egr powodoealby wlasnie rowniez, ze masy powietrza sa inne od oczekiwanych?

    Gesendet von meinem Xperia Arc

  9. #579
    Użytkownik Świeżak Avatar Jfuel
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTD/ Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8v/Alfa Romeo Giulia 2.0T
    Postów
    68

    Domyślnie

    Witam Panów fachowców!
    Czytając temat znalazłem parę informacji odnośnie mojego problemu, lecz chcę się upewnić.
    Czy mam rozumieć, że w 1.9 JTD 8V jak pokazuje mi pobierane powietrze 50, gdzie 300 jest zadane na biegu jałowym, nie do końca oznacza to, że przepływomierz jest uszkodzony ? Logi sprawdzać na 4, 5 biegu tak ? A jakich oczekiwać wskazań ?

  10. #580
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jfuel Zobacz post
    jak pokazuje mi pobierane powietrze 50, gdzie 300 jest zadane na biegu jałowym
    To albo masz mega dziurę w dolocie albo przepływka odeszła w zaświaty.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory