A czy masy powietrza są w miarę ok ?.
EGR jest zaślepiony i wywalony programowo.
A czy masy powietrza są w miarę ok ?.
EGR jest zaślepiony i wywalony programowo.
Kurcze bella doprowadza mnie już do szału z tym gwizdaniem, wydawało się że problem został rozwiązany, a gwizdanie powróciło, dzisiaj posprawdzałem wszystkie rury łącznia itp i są w całości, nigdzie nie ma nieszczelności tak jak miało to miejsce poprzednio. Ogólnie to auto idzie lepiej niż przed dokręcaniem tej śruby za klapką gaszącą ale dalej nie jest to to co było. No i jest ten denerwujący gwizd szczególnie słyszalny przy 1900 - 2000 obrotów. Wg. może to intercooler ?, bo już nie mam pomysłów, jest możliwe żeby turbina się skończyła po 10 tyś od wymiany ?, i to ona powoduje zanik mocy - no ale znowu oleju nie przepuszcza no i ciśnienia doładowania w miarę się zgadzają. Proszę was bardzo o jeszcze inne możliwości/przyczyny takiego zachowania się belli.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)