Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Temat: MJTD 150 KM spadek mocy

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie MJTD 150 KM spadek mocy

    Witam chciałbym się was doradzić co może dolegać mojej 147, otóż ostatnio trochę mocniej sobie pojeździłem (od 2 tyś do 3,5 tyś) no i wszystko było by ok, ale na drugi dzień po odpaleniu auta czuć że auto jest słabsze. Wolniej się rozpędza, przyśpiesza i w ogóle jest wolniejsze. Czy ktoś w ogóle spotkał się z takim problemem ?, co może być przyczyną ?.

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Od 2 do 3,5 to zadne mocniej ( wg mnie )
    Bo chyba zwykle nie jezdzisz od 1 do 2 ?

    Posprawdzaj wszelkie rury weze itp
    Komp?








  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    Posprawdzaj wszelkie rury weze itp
    Podejrzewam któryś wąż od turbiny, bo turbo coś przy wyższych obrotach zaczęło syczeć. Ale wąż może się sam od siebie pęknąć ?.

    Komputer będzie jutro.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Węże pękają.
    Pod drugie mamy upały.
    Ale jak syczy to szukaj

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    No muszę znaleźć przyczynę

    Dodano po 3 minutes:

    Poza tym pęknięta rura daje jakieś błędne pomiary ?, czy po prostu żeby ją zdiagnozować trzeba takową wymontować i sprawdzić ?.
    Ostatnio edytowane przez Grand231 ; 03-08-2014 o 15:09 Powód: Dodano

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Zależy jak duża dziura.
    Dymienie, spadek ciś doładowania - na logach coś powinno być widać.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    spadek ciś doładowania - na logach coś powinno być widać.
    Spadek ciśnienia na wartościach zmierzonych w stosunku do oczekiwanych?, ogólnie to auto zaczęło więcej palić, bo ogólnie bardziej trzeba ją ciść żeby jechać zadaną prędkością.

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Tak.. Ale to nie jedyny problem mogący powodować mulenie.
    Jest jeszcze np. egr, overboost itp itd.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Overboost jest nowy, przepływka też - obie mają niecały rok, EGR jest zaślepiony pełną zaślepką i wywalony programowo. W ogóle to dziwne jest to że auto stało mi 2 tygodnie bo byłem na urlopie po przyjeździe trochę nim poszalałem (to był upalny dzień), no i na następny dzień auto tak jakby straciło moc, i pojawiło się takie syczenie turbiny powyżej 2 tyś obrotów (nie gwizdanie tylko takie pojedyncze syki).

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Dymi?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. Spadek mocy 2.5 V6
    Utworzone przez Morbob w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-07-2014, 08:31
  2. Spadek mocy
    Utworzone przez Lepina w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-01-2014, 09:42
  3. [156] 2.0 TS spadek mocy
    Utworzone przez Krzysiek156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 11-02-2011, 13:18
  4. spadek mocy??
    Utworzone przez viking865 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-09-2010, 16:01
  5. spadek mocy
    Utworzone przez rashitmc w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-04-2010, 19:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory