Ale gdzie konkretnie?!
Napisałem do kilku sklepów internetowych z takimi gratami i nigdzie nie ma
Ale gdzie konkretnie?!
Napisałem do kilku sklepów internetowych z takimi gratami i nigdzie nie ma
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
W moim poscie jak klikniesz na slowo "takim" to przeniesie ci3 do jakiegos sklepu. Taki lub nk tam jest, zobacz co Ci proponuje do wykozystania. Podejdz do warsztatow instalujacych lpg, powinni miec takich przlotek na pęczki.
Ile cylindrow?
ok, bo widzę że nie ogarniasz
Daj na PRV adres pocztowy do wysyłki do siebie to za cenę wysyłki + browar wyślę Ci taki komplet wtyczek/gniazd
Poza tym jesteś z 3miasta?
Odwiedz forum.alfistipolnoc.pl![]()
Ale czego nie ogarniam? Wiem co chcę zrobić i szukam do tego podzespołów. TS, czyli cztery gary.
Wysłałem maila do 3 sklepów, byłem w dwóch zakładach, aż wreszcie założyłem ten wątek, bo szkoda mi trochę czasu.
Do sklepu z Twojego linku wysłałem zapytanie, ale odpowiedzą pewnie dopiero jutro.
Jak masz takie gniazda i wtyczki, to chętnie kupię.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Przelotki założone, wyszło świetnie.
Dziękuję koledze Lesiowi za wtyczki i gniazda!
Potrzebne jeszcze złącza do cewek. Ma ktoś?
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
A nie możesz wziąć sygnału z ECU? Tak jest prościej lepiej i bez zakłóceń od WN. Tak się powinno robić, motyw z cewką jest dobry do mechanicznego rozdzielacza zapłonu albo braku obrotomierza.
PS. Co ty w ogóle montujesz?
Ostatnio edytowane przez dcfan ; 01-09-2014 o 18:58