Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 86

Temat: szarpanie na zimnym silniku 1.4 ts

  1. #41
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał duchu Zobacz post
    A co powinno się dziać po odłączeniu sondy ?? Po przejechaniu 50 km żadnej reakcji na zimnym czy na ciepłym po odłączeniu sondy a spalanie to samo ???
    Tryb awaryjny.Skład mieszanki ustalany w/g mapy zapisanej w ECU.
    W trybie awaryjnym skład nie regulowany więc nie jest optymalny.
    Przy uszkodzonej sondzie po jej odpięciu spalane z reguły spada.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 98r.
    Postów
    53

    Domyślnie

    Spada ??/ a nie powinno wzrosnąć ??

    Dodano po 3 minutes:

    a jak można sprawdzić czy sonda działa ?? miernikiem może ??? jakie napięcie powinno pokazywać ?? czy rożni się jeżeli silnik jest ciepły czy zimny ? i jeżeli zmieniać sondę to na oryginał czy nie ? zastanawiałem się nad używką .
    Ostatnio edytowane przez duchu ; 31-08-2014 o 14:28 Powód: Dodano

  3. #43
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał duchu Zobacz post
    Spada ??/ a nie powinno wzrosnąć ??

    Dodano po 3 minutes:

    a jak można sprawdzić czy sonda działa ?? miernikiem może ??? jakie napięcie powinno pokazywać ?? czy rożni się jeżeli silnik jest ciepły czy zimny ? i jeżeli zmieniać sondę to na oryginał czy nie ? zastanawiałem się nad używką .
    Sondę sprawdzisz zwykłym miernikiem(oczywiście są dokładniejsze sposoby ale ten starcza by zobaczyć czy sonda pracuje).Voltomierz ustawiasz na zakres 1 V minus podłączasz do aku plusowy trzeba wpiąć w kostkę sondy do przewodu czarnego(od strony sondy).Agrafka albo szpilka nada się do wpięcia.Na rozgrzanym silniku napięcie powinno oscylować w przedziale 0,2...0,8 V.
    Moim zdaniem najpewniejszym(i w sumie najtaniej to wyjdzie)jest zakup Boscha z numerem jak należy.Używkę?Masz już przecież.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #44
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 98r.
    Postów
    53

    Domyślnie

    no masz racje heh dobra to na tygodniu sprawdzę i tak miałem sie wyposażyć w miernik to akurat dobry powód by kupić

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 98r.
    Postów
    53

    Domyślnie

    Sprawdzałem miernikiem sondę. I niby daje sygnał tak jak pisałeś . od 0.2 do 0.8

  6. #46
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cześć wszystkim

    Czytam sobie ten wątek z dużym zainteresowaniem bo kupiłem sobie ostatnio 155 z TS 1,8 8V
    Autko padło ofiarą WT i jest tam jak podejrzewam sporo cudów do ogarnięcia przede mną.

    W moim egzemplarzu występują podobne objawy czyli szarpanie i do tego falowanie obrotów na zimnym silniku tak między 500 ,a 900. Jednak tylko i wyłącznie na benzynie. Na gazie chodzi równo jak stół, na zimnym, ciepłym bez znaczenia. Objawy szarpania są minimalne, kiedy przełączam na na benzynę wszystko wraca, falowania, szarpania itd. Dopiero kiedy naprawdę dobrze się rozgrzeje (a rozgrzewa się dość powoli) przestaje falować na benzynie. Może miał ktoś podobne objawy? (Wiem, że ten temat był poruszany ale tu jesteście na bieżąco, a pozostałe wątki trochę stare są)

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUCID LINES Zobacz post
    Cześć wszystkim

    Czytam sobie ten wątek z dużym zainteresowaniem bo kupiłem sobie ostatnio 155 z TS 1,8 8V
    Autko padło ofiarą WT i jest tam jak podejrzewam sporo cudów do ogarnięcia przede mną.

    W moim egzemplarzu występują podobne objawy czyli szarpanie i do tego falowanie obrotów na zimnym silniku tak między 500 ,a 900. Jednak tylko i wyłącznie na benzynie. Na gazie chodzi równo jak stół, na zimnym, ciepłym bez znaczenia. Objawy szarpania są minimalne, kiedy przełączam na na benzynę wszystko wraca, falowania, szarpania itd. Dopiero kiedy naprawdę dobrze się rozgrzeje (a rozgrzewa się dość powoli) przestaje falować na benzynie. Może miał ktoś podobne objawy? (Wiem, że ten temat był poruszany ale tu jesteście na bieżąco, a pozostałe wątki trochę stare są)
    Stary przepływomierz może już dogorywa....

    Kupiłeś tą z olx z warszawwy?

  8. #48
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Nie, kupiłem inną ale to kartofelek straszny szkoda mi go było to będzie jedynie dupowóz, a nie perełka

    No mnie tylko zdziwiło to, że on na LPG pracuje ładnie. Przepływomierz mówisz...

    Chciałbym zdiagnozować w miarę dokładnie co to zanim wdam te kilka stów bo będę ich musiał wydać sporo też na inne rzeczy

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Jeżeli masz prostą instalację mieszalnikową to na gazie zawsze będzie inaczej niż na benzynie.Przepływomierz,sonda,przepustnica.Albo jeszcze jakaś inna pierdoła którą ciężko zdiagnozować.Musisz kiedyś pokazać ten dupowóz

  10. #50
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał Artas 155 Zobacz post
    Jeżeli masz prostą instalację mieszalnikową to na gazie zawsze będzie inaczej niż na benzynie.Przepływomierz,sonda,przepustnica.Albo jeszcze jakaś inna pierdoła którą ciężko zdiagnozować.Musisz kiedyś pokazać ten dupowóz
    Spróbuję ją jakoś zregenerować, oczyścić, przedmuchać, oczyścić styki itd, chociaż na chwilę, jeśli to pomoże to przynajmniej będzie wiadomo o co kamon

    No z przyjemnością się w końcu spotkam z jakimiś alfaiarzami. Chętnie posłuchałbym opinii bardziej doświadczonych czy warto to to ratować jeszcze czy od razu do pieca wjechać. Swoją drogą to muszę jeszcze 33 pokazać

    Sorry za off topic
    Ostatnio edytowane przez LUCID LINES ; 06-09-2014 o 10:39

Podobne wątki

  1. Szarpanie, dławienie na zimnym silniku 1.9 JTD 115km
    Utworzone przez gigi w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-12-2015, 09:19
  2. szarpanie na zimnym silniku na ssaniu ,alfa gt 1.8 ts
    Utworzone przez adijaw w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-11-2015, 14:02
  3. [147] Szarpanie na zimnym silniku Alfa 147 2.0 TS
    Utworzone przez kzwp w dziale 147
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 07-12-2012, 15:08
  4. Szarpanie przy zimnym silniku
    Utworzone przez bartek7891 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-09-2012, 07:37
  5. [156] Szarpanie na zimnym silniku, a paliwo??
    Utworzone przez Mati156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-12-2010, 09:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory