Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 40

Temat: 156 kończy żywot, co dalej... ?

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar zegnallo
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS '98
    Postów
    30

    Domyślnie

    30tyś na C5 III z pierwszych lat produkcji starczy pod warunkiem, że np sprowadzimy z Francji no ale nie wiem czy kolega jest taką opcją zainteresowany....
    Ja jeszcze troszkę zamieszam i zaproponuję Volvo S60 I po lifcie bo ładniejsze i maja ciekawe benzyniaki np 2.3 T5 250KM bądź większe S80
    Ostatnio edytowane przez zegnallo ; 20-09-2014 o 19:09 Powód: zmiana

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Odpuść Lagune, proszę Cię Ja mam styczność często i nie są to udane spotkania, w sensie że dla właścicieli Lagun. Dla mnie spoko bo ogarniam ale zaraz się coś innego spier&oli.

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    C5 II/III zalezy jak kasy styknie. Kup koniecznie wersję bez xenonu bo to padaka w tym aucie no i do wymiany żarówki (pozycja, kierunek nie mówiąc o żarniku) trzeba zdejmować zderzak i błotnik. W serwisie 900zł netto w cenie jest wymiana

    Pamiętaj też, że hydro nie jest tanie w naprawie. Zatargaj auto do kogoś kto ogarnia temat i niech dokładnie sprawdzi pompę, uszczelnienia i "gruchy" czyli akumulatory ciśnienia, żeby nie było potem płaczu.

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    chcesz bezawaryjne to kup Honde Accord kumpel ma i przez 150 tyś wymienił klocki, tarcze i olej. Rozrząd na łancuchu i go nie tykasz nawet, do tego po 3 latach utrata wartości jest śmiesznie niska.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar minusbb
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Bielsko
    Auto
    AR 155 1.8 TS 16V Sport 1996
    Postów
    254

    Domyślnie

    Jak psy są duże to to może coś większego niż zwykłe kombi - mogą przecież jechać komfortowo w pojemnym bagażniku. Volvo XC 90 na przykład?

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dragos
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Stara 156 1.9 8v
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał matias21 Zobacz post
    chcesz bezawaryjne to kup Honde Accord kumpel ma i przez 150 tyś wymienił klocki, tarcze i olej. Rozrząd na łancuchu i go nie tykasz nawet, do tego po 3 latach utrata wartości jest śmiesznie niska.
    i trancić nerwy na walkę z rdzą
    Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
    słychać alfę jak rdzewieje.

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dragos Zobacz post
    i trancić nerwy na walkę z rdzą
    tylko tam są co najwyżej rdzawe odpryski, cała mechanika jest bezawaryjna, elektronika to samo, pozatym utrata wartości auta mówi sama za siebie kupisz za 30 tyś po 3 latach sprzedasz za 22 nie wsadzając za dużo, Alfe kupisz za 30 po 3 latach sprzedasz za 18 wsadzisz z 5 tysi co najmniej, ale co kto lubi mi sie alfy podobają dużo bardziej

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Jak już się udzielamy na temat ślimaków to z góry uważać na silnik 2.0HDi z filtrem

    Dlaczego ?
    Turbosprężarka, dwumas - te części siadają już przy 150tyś km, jeśli nie robimy tego sami za obie części razem zapłacaimy prawie 3800zł z robocizną.

    Na turbosprężarce bardzo często siada scalony z turbo czujnik od zmiennej geometrii no i masa błędów na blacie m.in z mało opisanym problemem "Deppolution system faulty" w tym momencie auto przestaje ciągnąć tak jak powinno i zaczyna klekotać jak stary Diesel.

    Ojciec, który wysiadł zaplątany MAKARONAMI zauroczony różkami ślimaczków z bardzo dużą chęcią wróciłby do tego co miał, oczywiście ten przykład jest bardzo częstym przykładem raz, że wiemy to po sobie (mamy ślimaka na podwórku), a dwa to różni ludzi, którzy ten sam silnik mają w okolicy.

    W razie czego chętnie odpowiem na dużo pytań związanych z HDi, którego stanowczo NIE POLECAMY


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  9. #19
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Hondy to mają diesle na europejskim poziomie? Chyba jednak nie, bo na razie to azjaci w kwestii diesli sa mocno w tyle za europą, ale co tam kolega woli, bo gama jednostek benzynowych tez szczególnie nie rozpieszcza, silniki którym w normalnym ruchu brakuje "dołu" i trzeba kręcic jak TSy co odbija się spalaniem.
    I broń boże przed "KOMBIACZEM", bo accord to przebrzydal w tej wersji hehe

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barsliw
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6
    Postów
    442

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Hondy to mają diesle na europejskim poziomie? Chyba jednak nie, bo na razie to azjaci w kwestii diesli sa mocno w tyle za europą
    Serio?: http://moto.wp.pl/kat,23681,s,3,wid,...,martykul.html

Podobne wątki

  1. AR 147 1.6 105KM PB - rozrusznik kończy żywot
    Utworzone przez AER147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-11-2013, 11:55
  2. AR 156 2.0 TS - czy kończy się sprzęgło ?
    Utworzone przez Andy1970 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 20:38
  3. 3,0V6-zakończył żywot
    Utworzone przez smuz w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-02-2010, 10:11
  4. [155] silnik się kończy,czy co ???
    Utworzone przez cobra82_82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-03-2008, 22:35
  5. Bella mi się kończy.
    Utworzone przez grzelutek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-11-2007, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory