Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Dawka ogólna i oczekiwana paliwa a nierówne obroty na biegu jałowym

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar alflg
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 SportWagon 1.9 JTDm 150 km 2006r CHIP 180 km 401 nm
    Postów
    170

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Napisałem 90*C w przenośni Rzeczywista temperatura otwarcia termostatu wynosi około 88*C, a optymalna w granicach 85-95*C. Termostat masz dobry. Z tego co pamiętam to dla zimnego silnika w moim przypadku dawka paliwa wynosi właśnie 8-10 mm³/w. Ważne, żeby mierzona pokrywała się z oczekiwaną.
    Tak czy inaczej, często się zdarza, że obroty silnika falują.
    no właśnie u mnie w 90% dawka ok 10 i falowanie, wibracje silnika
    Gdy było ok 6 brak falowania
    Co może być przyczyną?

  2. #12
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Ale dawka mierzona pokrywa się z oczekiwaną? Gdzie robiłeś chip tuning?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar hubert.janowski
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Zdanowice,,,,,Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
    Postów
    302

    Domyślnie

    sprawdz regulator paliwa otwarcie w mes

  4. #14
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    A jakie powinno być to otwarcie?

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar alflg
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 SportWagon 1.9 JTDm 150 km 2006r CHIP 180 km 401 nm
    Postów
    170

    Domyślnie

    Cytat Napisał hubert.janowski Zobacz post
    sprawdz regulator paliwa otwarcie w mes
    Mierzone dziś kiedy akurat nie występowały nierówne obroty:

    Wszystkie parametry przez 1 min. nie zmieniały się prawie:

    Dawka ogólna paliwa: 6,783 mm³/w
    Oczekiwana ilość paliwa: 6,492 mm³/w
    Otwarcie regulatora ciśnienia (MPROP): 40,188 %
    Otwarcie regulatora ciśnienia (DRV): 32,372 %
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 268,10 bar
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 270,00 bar

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Ale dawka mierzona pokrywa się z oczekiwaną? Gdzie robiłeś chip tuning?
    kupiłem auto z chipem

  6. #16
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał alflg Zobacz post
    Otwarcie regulatora ciśnienia (MPROP): 40,188 %
    Otwarcie regulatora ciśnienia (DRV): 32,372 %
    Akurat ta wartość zbyt wiele Ci nie powie, bo zależy chyba od wielu czynników.

    Jaką masz pompę?
    U mnie MES nie pokazuje żadnej wartości dla parametru DRV
    Ostatnio edytowane przez magil ; 23-09-2014 o 20:34
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar alflg
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 SportWagon 1.9 JTDm 150 km 2006r CHIP 180 km 401 nm
    Postów
    170

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Akurat ta wartość zbyt wiele Ci nie powie, bo zależy chyba od wielu czynników.

    Jaką masz pompę?
    U mnie MES nie pokazuje żadnej wartości dla parametru DRV
    to nie o te wartości chodzi?
    jak sprawdzić pompę?

  8. #18
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Porównujesz wartości ciśnienia oczekiwanego i mierzonego na listwie CR. Możesz się przejechać i porównać te ciśnienia podczas jazdy. Otwarcie regulatora MPROP wygląda na poprawne, często oscyluje w takich wartościach właśnie jak wkleiłeś.

    Typ pompy widnieje na jej tabliczce znamionowej / naklejce.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 24-09-2014 o 05:43
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wzrastające obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez Imć w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 14:44
  2. Obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez kandy w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2013, 17:45
  3. [159] nierówne obroty na jałowym, lekkie brzdęknięcie
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 19:19
  4. Za niskie obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez deka07 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 22:26
  5. Nierówne obroty na biegu jałowym JTD
    Utworzone przez Mata w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-09-2010, 06:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory