Ale dawka mierzona pokrywa się z oczekiwaną? Gdzie robiłeś chip tuning?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
sprawdz regulator paliwa otwarcie w mes
A jakie powinno być to otwarcie?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Mierzone dziś kiedy akurat nie występowały nierówne obroty:
Wszystkie parametry przez 1 min. nie zmieniały się prawie:
Dawka ogólna paliwa: 6,783 mm³/w
Oczekiwana ilość paliwa: 6,492 mm³/w
Otwarcie regulatora ciśnienia (MPROP): 40,188 %
Otwarcie regulatora ciśnienia (DRV): 32,372 %
Zmierzone ciśnienie paliwa: 268,10 bar
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 270,00 bar
kupiłem auto z chipem
Ostatnio edytowane przez magil ; 23-09-2014 o 20:34
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Porównujesz wartości ciśnienia oczekiwanego i mierzonego na listwie CR. Możesz się przejechać i porównać te ciśnienia podczas jazdy. Otwarcie regulatora MPROP wygląda na poprawne, często oscyluje w takich wartościach właśnie jak wkleiłeś.
Typ pompy widnieje na jej tabliczce znamionowej / naklejce.
Ostatnio edytowane przez magil ; 24-09-2014 o 05:43
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10