Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: [145] modyfikacja dolotu

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar adk
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    ok. Mińsk Mazowiecki
    Auto
    145 2.0 T.S. QV-style
    Postów
    243

    Domyślnie

    Nie zdemontowałem tylko jednym prostym ruchem wyłączyłem z obiegu, a po co według Ciebie jest ten tłumik szmerów??? Po to żeby żeby silnik ciszej pracowal, a ja chcę żeby pracował głośniej i to bez żadnej dla niego ujmy.

    Nic tym działaniem nie popsułem a mój gust i przyjemność dostarczana przez doznania słuchowe to tylko i wyłącznie moja sprawa i nie musisz tego komentować.

  2. #22
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    A ja mam stożek i dźwięk silnika jest wprost bajeczny, ale ja mam boxera i jemu to nic nie zaszkodziło a nie wiem jak się sprawuje silnik TS po takiej modyfikacji
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  3. #23
    Hubert155
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał adk Zobacz post
    Nie zdemontowałem tylko jednym prostym ruchem wyłączyłem z obiegu, a po co według Ciebie jest ten tłumik szmerów??? Po to żeby żeby silnik ciszej pracowal, a ja chcę żeby pracował głośniej i to bez żadnej dla niego ujmy.
    Jak mialem 155 to zrobilem to samo chcialem zeby byla bardziej glosna i rasowa.To na szczęście nie ujmuje alfie a dodaje wiecej charakteru sportowego, dzwiek 16v TS ze zmienionym dolotem jest super.Na poczatku odpiąłem ta rurke o ktorej mowa i bylem zadowolony, w koncu doszedlem do wniosku ze chcialbym wiecej tego ryku podczas wkręcającego się wariatora to zalozylem dobry stozek z doprowadzeniem zimnego powietrza i efekt byl juz na prawde zadowalajacy.Sami posluchajcie http://www.youtube.com/watch?v=6DAtNbmx1PI

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar jj82
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.6 T.S. ECO
    Postów
    177

    Domyślnie

    Panowie poddaje się - róbcie z dolotami w waszych maszynach co chcecie ale jedna prośba jak będziecie sprzedawać swoje cudeńka to zróbcie adnotację w ogłoszeniu, że silnik był obiektem zabaw i eksperymentów aby następny właściciel wiedział w co się ładuje

    do kolegi ADK poczytaj sobie trochę o budowie silników wtedy dowiesz się co to jest i po co się montuje tłumik szmerów, co daje odpowiedni strumień powietrza w układzie dolotowym (np. kwestia przepływomierza) oraz takie inne niuanse które występują w samochodach i są tworzone nie przez pastucha na pastwisku a wysokiej klasy inżynierów po politechnikach

    ponieważ mam dziś urodziny proszę o łagodne wyżywanie się na mojej skromnej osobie
    Ostatnio edytowane przez jj82 ; 06-02-2009 o 13:47

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar adk
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    ok. Mińsk Mazowiecki
    Auto
    145 2.0 T.S. QV-style
    Postów
    243

    Domyślnie

    Cytat Napisał jj82 Zobacz post
    ponieważ mam dziś urodziny proszę o łagodne wyżywanie się na mojej skromnej osobie
    Wszystkiego najlepszego w takim razie życze

    A jeżeli chodzi o kwestie techniczne, to tyczy się to również kolegów z modyfikacjami polegającymi zakładaniu stożków, wydłużaniu i zwiększaniu pojemności całego układu. Auta jeżdżą, mają się świetnie, nie wiem jaki jest w tym problem a ponadto jestem prawie pewien że to co zrobiłem ze swoim filtrem na 100% pozostanie bez konsekwencji dla silnika, dla jego osiągów i stanu technicznego za kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Panowie po co te nerwy
    nie jestem specjalista wiec zapytalem sie czy mozna, jak mozna i jaki moze byc efekt zmian... teraz wiem troche wiecej po Waszych wypowiedziach


    tlumika szmerow juz dawno nie ma bo chyba pierwszy wlasciciel wymontowal

    glownie chodzi mi o to co pisze Hubert155 i adk chce zeby silnik bardziej warczal byl glosniejszy

    chyba zrobie cos w tym stylu http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=1821
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 06-02-2009 o 18:55

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar adk
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    ok. Mińsk Mazowiecki
    Auto
    145 2.0 T.S. QV-style
    Postów
    243

    Domyślnie

    Pomysł ciekawy, ale nie wydaje mi się żeby jakoś znacząco zmienił się dźwięk. Oczywiści możesz sprobować Tylko podziel się później wrażeniami

    Pozdrawiam

  8. #28
    Hubert155
    Gość

    Domyślnie

    Rowniez dziele zdanie kolegi adk dzwieku zadowalajacego nie osiagniesz, ale moze twoje auto stanie sie bardziej elastyczne na nie ktorych biegach bo dostanie szybciej zimnego powietrza. Ja bym zostal na poczatek przy wyjeciu tej rurki z obudowy filtra.

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hubert155 Zobacz post
    Ja bym zostal na poczatek przy wyjeciu tej rurki z obudowy filtra.
    to zrobie najpierw i zobaczymy

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    no to rura wyjeta, teraz ciagnie bezposrednio do puszki filtra... rzeczywiscie jest duza roznica w glosnisci silnika, szczegolnie na nizszych obrotach kiedy dosicka sie gaz bardziej bulgocze.... wieczorem jade na mikolow to zobaczymy jak auto sie bedzie zachowywac

    jesli bedzie git to doprowadze rure wlotowa spod zderzaka...

    znalazlem na eperze ta rure http://www.spangerum.com:7080/navi?D...D=1&GUI_LANG=6

    hmmm powiem tak glos silnika jest zdecydowanie glosniejszy, bulgocze przy przyspieszaniu...
    musze sie przywyknac do tego dzwieku bo troche za glosno jak dla mnie, pozatym wydaje mi sie ze troche nie "ciagnie" przy wciskaniu gazu, moze to wina slabego dolotu powietrza do puszki z filtrem, moze jkby doprowadzic tam rure spod zderzaka byloby lepiej...
    Ostatnio edytowane przez grzelutek ; 10-02-2009 o 22:36

Podobne wątki

  1. Modyfikacja 3.0 V6 TB
    Utworzone przez longman87 w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 14:24
  2. Modyfikacja wydechu JTD
    Utworzone przez cuma_borek w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 10:43
  3. [166] Modyfikacja dolotu w V6
    Utworzone przez Techno w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 13:40
  4. modyfikacja map startowych w jtd da się?
    Utworzone przez viruskill w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-11-2011, 12:41
  5. Modyfikacja dolotu + wydech + chip
    Utworzone przez Damian w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-04-2010, 13:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory