Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 75

Temat: Czy Giulietta trzeszczy, stuka, puka? - ogólne wrażenia z codziennej eksloatacji

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mekis Zobacz post
    chciałem kupić Passata B7 albo nowego Golfa, do momentu aż nie wsiadłem do Giuletty
    WOOOOOOW, to są tacy?!
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    czy ktoś z was jeździł Fiatem bravo przed zakupem Gulietty?
    Owszem tak, nawet sporo. Jezdzilem tez Lancia Delta. Nie ma porownania pomiedzy nimi.


    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    Pytam czy waszym Gulietta jest warta tej dopłaty w stosunku do bravo (w sumie wypasione bravo vs wypasiona gulietta to nawet 50 tys różnicy) zatem czy waszym zdaniem różnica jakościowa między tymi autami jest warta takiej dopłaty?
    Kolego, jezeli nie widac roznicy to po co przeplacac? Ja Tobie na to pytanie nie odpowiem, bo to jest Twoj wybor, Twoj samochod, Twoja kasa i Twoje zadowolenie albo uzalanie sie jak to trzeba bylo kupic cos innego.
    Giuliette mozna wypozyczyc na weekend, nie wiem jak z Bravo. Podejrzewam, ze u innych producentow jest podobnie. Niech kolega sobie wybierze tych kilka ktore sie podobaja i sa w przedzialce cenowym. Pojezdzi wiecej niz testowe 10 minut. Wrzuci potem odczucia do excela np w postaci punktow i bedzie logiczny, wyliczony, najlepszy wybor.

    Chyba, ze kolega juz wybral cos tylko szuka potwierdzenia/zaprzeczenia. Rada: najlepiej wybierac to na co ma sie ochote, a nie to co inni polecaja/zachwalaja


    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    przy Gulietcie w cenie 100-120 tys. zł idzie kupić niemal każdego compakta klasy GTI... :-)
    Zatem sporo aut do jezdzenia. Serio, serio

  3. #23
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Cool

    Cytat Napisał Imć Zobacz post
    Rada: najlepiej wybierac to na co ma sie ochote, a nie to co inni polecaja/zachwalaja
    Dokładnie!

    Jak ktoś mi mówi "Julcia bez sensu, czemu nie kupiłeś X, przecież podobna cena?!?!" odpowiadam - "swoje kilkadziesiąt tysięcy możesz wydać na X i mi nic do tego, ja chciałem Julcię".

    Zaskakująco dobrze ten argument działa.

    Btw, jeździłem jeden dzień Grande Punto (rocznym)... Ogólnie poziom zbliżony do mojego Palio... z 2001. Jak potem spojrzałem na cennik, to myślałem, że padnę (w sensie - że za takie coś tyle zdzierają). Więc nie spodziewałbym się rewelacji w Bravo.

    A jeszcze dodam, że gdy moja Julcia miała sesję razem z nowym V40 to porządnie się jemu przypatrzyłem. Nie zamieniłbym się.

    Podobnie - przewiozłem kolegę z nowej Astry na wypasie Julcią i stwierdził "wow, ale to ma ekstra zawieszenie". Kwestię estetyki wnętrza pominę.

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    czy ktoś z was jeździł Fiatem bravo przed zakupem Gulietty? Pytam czy waszym Gulietta jest warta tej dopłaty w stosunku do bravo (w sumie wypasione bravo vs wypasiona gulietta to nawet 50 tys różnicy) zatem czy waszym zdaniem różnica jakościowa między tymi autami jest warta takiej dopłaty? przy Gulietcie w cenie 100-120 tys. zł idzie kupić niemal każdego compakta klasy GTI... :-)
    Ja miałem wziąć Bravo, ale po przejażdżce Julką odechciało mi się.
    jako jeden szczegół, miałem brać bravo sporta na 17" wziąłem Julkę w sporcie na 18" i jest o wiele wygodniejsza
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Rybnik / Śląskie
    Auto
    Fiat Bravo II 2,0 Mjet 205 KM (chip)
    Postów
    52

    Domyślnie

    no ale myślę że alfa była dużo droższa?

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    332

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    czy ktoś z was jeździł Fiatem bravo przed zakupem Gulietty? Pytam czy waszym Gulietta jest warta tej dopłaty w stosunku do bravo (w sumie wypasione bravo vs wypasiona gulietta to nawet 50 tys różnicy) zatem czy waszym zdaniem różnica jakościowa między tymi autami jest warta takiej dopłaty? przy Gulietcie w cenie 100-120 tys. zł idzie kupić niemal każdego compakta klasy GTI... :-)
    Nie, nie i jeszcze raz nie - Giulietta zdecydowanie nie jest warta dopłaty, w porównaniu z Bravo Sport.
    Pisałem to już wcześniej na "naszym" forum: ja czekałem na Giuliettę, czytałem forum "progetto" jej poświęcone, oglądałem każde zdjęcie i szkic aż w końcu, kiedy się pojawiła w 2010 roku... kupiłem Bravo Sport.
    Dla mnie Giuletta okazała się rozczarowaniem, nie wartym tak dużej dopłaty do Bravo Sport.
    Masz wersję 2.0 po czipie, wiesz co potrafi (mam to samo).
    Jeździłeś Giulettą a nadal masz wątpliwości - to ci powinno dać do myślenia.
    Ten samochód jest zbyt drogi, do tego co oferuje.
    Moim zdaniem Bravo Sport jest lepiej wykonany, wiem, że dla wyznawców AR zabrzmi to jak herezja ale jeździ zupełnie porównywalnie jak Giulietta, nieznacznie słabsze ma seryjne hamulce (wystarczy bezproblemowy upgrade do większych tarcz i Brembo 4 tłokowego, żeby było duuużo lepiej i porównywalnie z Giuliettą) i mniej bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego (większość pewnie i tak tego nie zauważy).
    Większość piszących tutaj jest tak zaślepiona AR, że nie widzi rzeczywistości (bez urazy) i da się pokroić w plasterki za ten znaczek na masce.
    Porównywanie Grande Punto (i następców) do Palio tylko potwierdza jw..
    Żeby Giulietta jakoś wyglądała i miała te "smaczki", to trzeba brać wersję Distinctive i doposażać pakietami a po czymś takim lądujemy na półce aut klasy średniej, choćby Mazda 6, czy VW CC z dobrymi motorami i nie gorszym wyposażeniem.

  7. #27
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Czuję się wywołany do tablicy. Powiem krótko, GP mnie nie urzekło. I to właśnie chodzi o smaczki. Jest to moja subiektywna opinia, ktoś inny może uważać inaczej, ale... O to chodzi na forum, o wyrażanie swoich opinii. Zamek centralny działa tak głośno, że za pierwszym razem myślałem, że ktoś w coś przydzwonił obok. Pilot/kluczyk - po 13 kkm i roku - ma tak porozciąganą gumę na przyciskach, że prawie lata luźno. To takie drobiazgi psują obraz całości. Nie wiem jak Bravo, ale regularne GP raczej mnie odstraszyło niż zachęciło.

    Nie mówię, że GP się nie da jeździć, tylko szczerze spodziewałem się więcej po (jakby nie patrzeć) nowym samochodzie. A czułem się jak w Palio/Punto 2...

    I też nie przesadzajcie z dopłatą 50 kzł do Julci.... popatrzcie na stock.{alfaromeo,fiat}.pl. 170 kunia dystynkyw w bieda wersji to jakieś 75 kzł, a za 100 kzł realnie kupujecie "full wypas opcję" (170KM). Nikt mi nie powie, ze Bravo chodzi po 25-50 (znowu, full opcyjka, jaceku pisał, że 50 kzł różnicy).

    Najtańsze Bravo na stocku to 50 kzł (120KM, 2013), reszta to niestety traktory, więc trudno porównać. Ale nawet te za 70 kzł nie powalają wyposażeniem (wersja Easy Bitch, cokolwiek to znaczy).

    Reasumując - każdy powinien sam się przejechać i zobaczyć co woli... Co mu się bardziej podoba, w czym się czuje lepiej. Każdy zwróci uwagę na coś innego.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Rybnik / Śląskie
    Auto
    Fiat Bravo II 2,0 Mjet 205 KM (chip)
    Postów
    52

    Domyślnie

    MiLykie, 50 tys to różnica między maksymalnie wypasionym BRAVO SPORT 2,0 165 z roku 2008 (kupiony za 70 tys przy cenie katalogowej prawie 85 tys) a maksymalnie wypasioną AR Giulietta 2,0 175 KMT TCT z pakietami... (dostępna za niecałe 120 tys przy cenie katalogowej ponad 140 tys. zł - tzw rabat alfisty)

    Odnośnie GP to nie zgodzę się z Panami ... odbierałem swoje czarne GP (1,3 MJet 90 KM) w roku 2006 ...tj.dwa miesiące po premierze... w prawie maksymalnym wypasie (kosztował niecałe 60 tys zł) i w roku 2006 to było auto bezkonkurencyjnie pod względem wyglądu zewnętrznego, wygląd kokpitu, wyposażenia, dynamiki silnika i jego spalania w tej cenie... kupiłem to auto jako jeden z pierwszych, ale potem też przeszedłem wszytskie choroby wieku dziecięcego - od tego czasu obiecałem sobie, że więcej nie kupię nowości rynkowej -trzeba odczekać jakieś 2-3 lata...

    tym bardziej wydaje się że Giulietta po tych 3 latach powinna być jakościowo lepiej dopracowana... w końcu producent mial czas, żeby spokojnie eliminować pojawiające się problemy, a po liftingu większość z nich winien usunąć definitywnie...
    Ostatnio edytowane przez jaceku ; 07-10-2014 o 12:28

  9. #29
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    MiLykie, 50 tys to różnica między maksymalnie wypasionym BRAVO SPORT 2,0 165 z roku 2008 (kupiony za 70 tys przy cenie katalogowej prawie 85 tys) a maksymalnie wypasioną AR Giulietta 2,0 175 KMT TCT z pakietami... (dostępna za niecałe 120 tys przy cenie katalogowej ponad 140 tys. zł - tzw rabat alfisty)
    Bez porównania co jest w tej "full opcji" to porównanie cen nie ma większego sensu. Bo maksymalnie wypasiony Mesio S-klasa to pewnie 800 kzł, a maksymalnie wypasiona Panda to 50 zkł. I co?

    Przyznam, że nie patrzyłem na traktory tylko na benzyniaki... ale za 100 kzł naprawdę Julcia jest sensowna. Nie wiem co tam ma Bravo... ale czy ma TCT za te 70 kzł?

    Dodane:
    Oj przesadzacie z tą full opcją za 70-85 kzł. Mam cennik: http://dealer.fiat.pl/witryna_dane/7...avo_cennik.pdf

    Bravo - traktor 2.0 150KM w opcji Sport/Emotion to katalogowo 80 kzł i to jeszcze można doposażyć za jakieś 20 (nie chcę mi się sumować dokładnie wszystkich opcji).
    Ostatnio edytowane przez MiLykie ; 07-10-2014 o 14:50

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Z traktorem może być gorzej, ale benzynę 170KM za 90 tys. idzie złożyć naprawdę zacną.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [147] Coś stuka, puka z przodu.
    Utworzone przez @sdero w dziale 147
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 19:51
  2. [164] Coś Stuka i puka. Mocowanie wydechu?
    Utworzone przez Spartan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-06-2009, 18:27
  3. [145] stuka i puka
    Utworzone przez Rafalos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 13:04
  4. [166] Puka i stuka z tyłu
    Utworzone przez adriano166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2008, 17:19
  5. stuka puka i takie tam
    Utworzone przez bobryt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-09-2007, 12:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory