Strona 13 z 27 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314151617181920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 269

Temat: Turbina (dźwięki z turbo, gwizdanie)

  1. #121
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,837

    Domyślnie

    jak masz plastikowy to nie bedzie widac czy klpay sa czy ich nie ma.Ja tez nie mam DPFa,a EGR mam zostawiony tylko przyslepiony blaszka.

    sa platikowo-alu i cale alu i oba maja klapy tylko w alu widac czy sa,a w plastikowym nie widac

  2. #122
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    1.9 150KM
    Postów
    398

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    jak masz plastikowy to nie bedzie widac czy klpay sa czy ich nie ma.Ja tez nie mam DPFa,a EGR mam zostawiony tylko przyslepiony blaszka.

    sa platikowo-alu i cale alu i oba maja klapy tylko w alu widac czy sa,a w plastikowym nie widac
    Jest plastikowy ale jak to z nimi jest (tymi plastikowymi) też się uwalają czy nie , bo z tego co wiem to właściciel wymienił i tyle a nic nie wspomniał o usuwaniu klap z plastikowego.Usuwa się z nich czy nie?

  3. #123
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Też się usuwa.
    Masz nie aż tak daleko polecany serwis w razie czego.
    www.pablogarage.pl

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #124
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawelek_S Zobacz post
    Jest plastikowy ale jak to z nimi jest (tymi plastikowymi) też się uwalają czy nie , bo z tego co wiem to właściciel wymienił i tyle a nic nie wspomniał o usuwaniu klap z plastikowego.Usuwa się z nich czy nie?
    Plastikowy kolektor jest wiele bardziej niebezpieczny niż przedzmianowy, aluminiowy. W plastikowym klapka może się po prostu urwać i wpaść do cylindra.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #125
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawelek_S Zobacz post
    Jest plastikowy ale jak to z nimi jest (tymi plastikowymi) też się uwalają czy nie , bo z tego co wiem to właściciel wymienił i tyle a nic nie wspomniał o usuwaniu klap z plastikowego.Usuwa się z nich czy nie?
    Spokojnie W plastikowym urywają się klapki to prawda ale 100 tys to nim spokojnie przejedziesz zanim coś się z nim zacznie złego dziać. Ja mam 120 tys i czekam do rozrządu aby zajrzeć do kolektora. Raczej będę go czyścił niż usuwał klapki ale zobaczę w jakim są klapki stanie.

  6. #126
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Raczej będę go czyścił niż usuwał klapki ale zobaczę w jakim są klapki stanie.
    Niektórzy lubią sporty ekstremalne...

  7. #127
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Niektórzy lubią sporty ekstremalne...
    Wiem, że obiegowa opinia jest aby usuwać klapki ale żaden z moich mechaników w okolicy i w Szczecinie w serwisie specjalizującym się we włoszczyźnie nie chce się tego podjąć a wręcz odwrotnie zdecydowanie odradza robienie tego. Z resztą pisałem już o tym na forum przytaczając ich argumenty.

  8. #128
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    No to chociaż wymień kolektor na nowy.

    Ilość urwanych klap w kolektorach z przebiegiem powyżej 150 kkm jest tak duża, że jazda autem z kolektorem z klapami to duże ryzyko. Nie wiem dlaczego chcesz podejmować to ryzyko... Chyba, że masz już wycięty EGR, to wtedy ryzyko się wielokrotnie zmniejsza.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 08-10-2014 o 21:31

  9. #129
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    No to chociaż wymień kolektor na nowy.

    Ilość urwanych klap w kolektorach z przebiegiem powyżej 150 kkm jest tak duża, że jazda autem z kolektorem z klapami to duże ryzyko. Nie wiem dlaczego chcesz podejmować to ryzyko... Chyba, że masz już wycięty EGR, to wtedy ryzyko się wielokrotnie zmniejsza.
    Zdaje sobie sprawę, że jazda na kolektorze plastikowym nie czyszczonym z przebiegiem powyżej 150 tys to ryzyko dlatego w najbliższym czasie zdejmę kolektor i zobaczę w jakim jest stanie. Jak będzie trzeba to go wymienię.

  10. #130
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Niektórzy lubią sporty ekstremalne...


    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Zdaje sobie sprawę, że jazda na kolektorze plastikowym nie czyszczonym z przebiegiem powyżej 150 tys to ryzyko dlatego w najbliższym czasie zdejmę kolektor i zobaczę w jakim jest stanie. Jak będzie trzeba to go wymienię.
    Już podejrzewam, że twoje korekty są rozjechane. To pierwszy objaw.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Gwizdanie turbiny JTD
    Utworzone przez TOBISIAK w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 09:54
  2. gwizdanie- nie turbo!!
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-11-2012, 02:07
  3. Uszkodz.rura od turbo-czy turbina może coś zassać ?
    Utworzone przez Garos w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-07-2012, 08:23
  4. 156 2.4 td sprowadzona - problem z turbina (turbo)
    Utworzone przez GTom777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 16:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory