Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Częste wypalanie DFP, prośba o analizę danych

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lukasnsk
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mazowieckie
    Auto
    AR 147 1,9 115km 2002
    Postów
    139

    Domyślnie

    Tak jak koledzy podpowiadają najpierw komputer, wtryski weżyki. A jak ma możliwość to niech zdemontuje Dpf i zobaczy czy nie zapchany. Za wnętrzności jeszcze kasę dostanie.

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Dokładnie, trzeba najpierw znaleźć przyczynę, a nie tylko skutek.

    Co nam po usuniętym DPFie jeśli auto dalej będzie niesprawne? I co wtedy powiesz takiemu co wytnie niepotrzebnie DPF... "Ojej... no ale w sumie na przyszłość masz z głowy"... tyle ze pewnie z 1000zł poszło niepotrzebnie teraz.

    Oczywiście możliwe jest, że po prostu DPF się skończył i wtedy trzeba się zastanowić nad jego przyszłością. Ja bym raczej stawiał na usterkę silnika/osprzętu- DPF tak nagle się nie kończy.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 TI 2.4JTDM 2008r
    Postów
    228

    Domyślnie

    Koledzy tak wygląda sytuacja po przejechaniu 100 km

    A tutaj korekty wtrysków, chyba nie wygląda to dobrze chociaż wartości wahają się od 0 do nawet 2. Auto odpala i pracuje normalnie.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	490
Rozmiar:	32.4 KB
ID:	147529   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	335
Rozmiar:	27.7 KB
ID:	147532  

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar axel83
    Dołączył
    08 2009
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    257

    Domyślnie

    Cytat Napisał zloty35 Zobacz post
    Koledzy tak wygląda sytuacja po przejechaniu 100 km

    A tutaj korekty wtrysków, chyba nie wygląda to dobrze chociaż wartości wahają się od 0 do nawet 2. Auto odpala i pracuje normalnie.
    Korekty nie są jakieś straszne ale bez DPF pewnie już by kopcił wyraźnie - może pomóc dolewanie oleju 2t co tankowanie. 2 wtrysk przytkany/przytarty.
    Zrób jakieś logi dynamiczne z pomiarem przepływomierza - docelowe i mierzone, tak samo ciśnienie doładowania.

Podobne wątki

  1. [159] Bardzo częste wypalanie DPF. Co może być przyczyną?
    Utworzone przez wojdal1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 02-07-2019, 21:48
  2. [Giulietta] Logi z MES - prośba o analizę
    Utworzone przez Roman35 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 01-03-2016, 15:17
  3. Prośba o analizę logów.
    Utworzone przez michal.115 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:39
  4. Prośba o analizę logów 2.4 20V
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 06:27
  5. Prośba o analizę logów 1.9 jtd 16v 140km
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-09-2013, 11:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory