A wiec jak to powinno tam wszystko wyglądać? dane o moim autku z ePERa na obrazku
edycja:
jedyny czujnik jaki znalazłem na internecie:
http://www.motointegrator.pl/produkt...wego-eps-93030
gdzie on niby jest montowany?
A wiec jak to powinno tam wszystko wyglądać? dane o moim autku z ePERa na obrazku
edycja:
jedyny czujnik jaki znalazłem na internecie:
http://www.motointegrator.pl/produkt...wego-eps-93030
gdzie on niby jest montowany?
Ostatnio edytowane przez TO-masz ; 21-10-2014 o 22:28 Powód: dodanie wyszukania
Numer fabryczny przepływomierza jest ten, który wcześniej podałem czyli: 46541253. Wedle Bosch'a jest to model o numerze 0 280 218 019. Tutaj masz nowy: http://allegro.pl/przeplywomierz-fia...703987258.html ale może poszukaj używki albo spytaj ludzi, którzy u nas na forum oferują nowe części.
ok i jest on 4 czy 5 pinowy? w swojej instalacji mam 4 piny i nie wygląda to żeby było coś tam grzebane.
w internecie znalazłem jeszcze taki czujnik
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/...r_content.html
ale nie mam pojęcia gdzie miałby on być montowany, rozebrałem cały dolot do przepustnicy i nie było na niego raczej nawet miejsca
Zobacz, jaki numer jest na wkładce przepływomierza. Najlepiej wykręć ją i zrób zdjęcie. Tam jest 4 piny? Kabel nie był dorabiany?
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 21-10-2014 o 23:26
39 stopniowa gorączka chyba naprawde wyłącza umiejętność postrzegania rzeczywistości...
przepływka 5 pinowa ze zintegrowanym czujnikiem temp. nr przeplywki F00C2G2013 lub F 00C 2G2 013 i z tego co widze CHYBA oryginalna rocznik jak tu tak i na obudowie 98 (tak jak samochód) ciągle zastanawia mnie jednak po kij była ona przykręcona pod kątem skoro normalnie na otwory pasuje
proszę o informację czy można ją jakoś przemierzyć czy w gre wchodzi tylko diagnostyka komputerowa
Ostatnio edytowane przez TO-masz ; 21-10-2014 o 23:36
Właśnie na zdjęciu wydawało mi się, że widzę piąty pin. Wedle numeru z wkładki jest ona dedykowana do JTD. Teraz nie mam czasu na przeglądanie katalogu z numerami ale Ty powinieneś mieć inną wkładkę. Może komuś zawyżała masy powietrza i stwierdził, że jak ją lekko skrzywi, to będzie okPoszukaj tutaj: http://www.forum.alfaholicy.org/147_...kladek-40.html może Ci się coś rozjaśni. Jak silnik na tym patencie działał?
tak jak pisałem wcześniej. zimny troche mulił po rozgrzaniu sie w miarę ciągnął. ale ogólnie to wstawał tak od 3 tys obrotów
Tutaj nie ma co czekać, tylko trzeba kupić oryginał i powinno być ok.
A wkrec ja poprawnie i sprawdz czy bedzie ok mysle ale ten patent zostal wymyslony bo przy wykrecaniu wkladki urwaly sie sruby mocujace
Dodano po 8 minutes:
Ps. Numer wkladki tez raczej masz prawidlowy pozniej bosh zmienil na inny nie jestem przy komputerze wiec nie powiem na jaki
Ostatnio edytowane przez gennosuke ; 22-10-2014 o 11:52 Powód: Dodano
zrobiłem teraz ok 20 km przed czym założyłem wkład prawidłowo.
moje obserwacje:
po odłączeniu przeplywki silnik strasznie faluje, dusi sie nie wkreca na obroty
po podłączeniu w prawidłowy sposób wyraznie (dużo bardziej niz w przypadku przykręconej pod kątem) odczuwalny jest brak mocy poniżej 3 tys obrotów