Nie rozpędzajcie się tak. Skąd wiecie że samochód miał poprzedniego właściciela ? Przebieg jest oryginalny.
O kolejnych kosztach jeszcze nic nie wiem.
Nie rozpędzajcie się tak. Skąd wiecie że samochód miał poprzedniego właściciela ? Przebieg jest oryginalny.
O kolejnych kosztach jeszcze nic nie wiem.
Niestety to samo powiedzieli mechanicy. Dwumasa jest OK, niestety czas wykonania usługi na wale to 3 dni więc pewnie napisze cos więcej w przyszłym tygodniu.
Możesz powiedzieć coś więcej o tej metodzie pochewki?
Z zaczerpniętej wiedzy, są trzy metody, napawanie klasyczne (ryzyko wykrzywienia wału), natryskiwanie plazmowe i obróbka szlifierska (w Łodzi nie znalazłem), oraz właśnie tuleja/pochewka, to cos w rodzaju skrawania grubszej warstwy i nabicie tulei. Jesli się mylę niech mnie ktoś poprawi![]()
Oni ci to zrobią po wyjęciu wału czy jakoś na aucie po zdjęciu skrzyni?
Nie no nie ma opcji "na aucie" trzeba wyjąc wał i zawieźć do firmy która sie tym profi zajmuje. Plus tego jest taki że zostają moje panewki "zgrane" z wałem więc problemów związanych z tą operacją raczej być nie powinno.
Kiedyś (stare dobre czasy) to się dało znaleźć uszczelniacz o innych (pasujących do rowka wymiarach), ale rowek po 160k świadczy o felernym wale z materiałowego punktu widzenia (niedostatecznie utwardzony).
Proszę bardzo, oto rowek:
https://www.dropbox.com/s/76gbnoxxze...14.55.jpg?dl=0
I panewki kwalifikujące się do wymiany, jako BONUS od życia
https://www.dropbox.com/s/030x81atnn...15.40.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9j3h21043k...16.04.jpg?dl=0
Większy rowek to widziałem w rumuńskiej myśli technicznej ubiegłej epoki po 40kkm.
Ale dziwne że to cieknie, choć trudno ocenić jak jest głęboki to simmeringi takie coś jeszcze uczelnialy.
Trochę punktowo te panewki wytarte, jak chcesz robić na sicher to sprawdź "okraglosc" czopow walu.