I dalej nic się nie dzieje a tankuje dalej tam gdzie zawsze więc wtyczka na 99% była winowajcą
Dziękuje grzesioz za pomoc mam nadzieje ze też już nie masz tego problemu
I dalej nic się nie dzieje a tankuje dalej tam gdzie zawsze więc wtyczka na 99% była winowajcą
Dziękuje grzesioz za pomoc mam nadzieje ze też już nie masz tego problemu
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014
Dodam własne spostrzeżenia z weekendu.
Moja 1,9jtdm zaczęła ostatnio poszarpywać przy przyspieszaniu, mocniej też kopciła przy zdecydowanym wciśnięciu pedału gazu czego nie unikam
Zalałem pół baku shella v-power nitro+ diesel i, o dziwo, na 300km trasie bez szarpnięcia i dymu z rury w lusterku nie było widać...
Silnik chodzi zdecydowanie bardziej gładko i równo. To nie efekt placebo.
Dodam, że wcześniej testowałem paliwa z wyższej półki ale różnicy specjalnej nie czułem i byłem do nich sceptycznie nastawiony. Może więc faktycznie teraz coś się przeczyściło...
trzeba bedzie przetestowac ten v-power nitro+ diesel bo same pozytywy słysze
Mi poprzedniej zimy przy -15 st to paliwko w filtrze stanęło ;-)
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
EGR Out i problem z szarpaniem zniknal![]()