no i dzis plus 8, aku ladowany, dwa krecenia i chyba znowu padl, jutro sproboje odpalic na kable i jesli pomoze to jade po aku, jesli nie to plak w dolot i warsztat.
no i dzis plus 8, aku ladowany, dwa krecenia i chyba znowu padl, jutro sproboje odpalic na kable i jesli pomoze to jade po aku, jesli nie to plak w dolot i warsztat.
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
kupilem nowy aku, plus 6 temp, odpalila "od strzala" praktycznie, kontrolka swiec mruga.
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
Jeżeli kontrolka mruga to coś albo z połączeniem fajek od świec bądź którąś może być spalona
fajki od świec w JTD?
Wysłane z S3
jedna swieca jest spalona, ale przeciez inni tu pisza ze odpalalaja na mrozach jdt bez jednej swiecy. jeszcze jak odpalila to tak jakby nie wszsytkie gary od razu pracowala
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
podpiąłem kompa, sprawdzałem takie parametry, może ktoś potrafi je jakoś zinterpretować ??
![]()
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
nikt nic ??![]()
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
czy na podstawie tego co wkleilem moge wykluczyc pompe wys cisnienia ?? na wolnych obrotach podaje 320bar, czy to wystarczy ??
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
Prawdopodobnie jest ok. U mnie jest 270bar, ale może zależy to od sterownika, ktory w 166 pewnie jest inny. Niemniej chyba powinieneś sprawdzić pompę w pełnym zakresie obrotów, nie tylko na wolnych.
a sprawdź opcję z wypiętym czujnikiem temperatury z termostatu.