Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 78 z 78

Temat: Alfa Romeo - brak idealnego rozwiązania? Problem i przemyślenia młodego Alfisty...

  1. #71
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    Ilość kasy na paliwo zalezy od ilości przejechanych kilometrów, podawanie tego parametru jest więc bez sensu
    Przekłada się to też na częstotliwość wymiany zawieszenia, hamulców, czujników, sprężarek, opon, itd, itd... Więc w ogóle podawanie miesięcznych "inwestycji" na auto jest bez sensu. Jeden kupi auto, będzie pompował kasę i będzie zadowolony, inny kupi auto, będzie pompował kasę, przekręci mu się panewka i będzie niezadowolony.
    Jeden kupi auto z odzywającym się dwumasem i szybciutko wymieni, drugi będzie jeździł do oporu i w ostatniej chwili sprzeda furę
    Jeden kupi nowe zimówki i po trzech sezonach wywli na śmietnik, bo strach jeździć, inny wygrzebie je ze śmietnika, założy i pojeździ kolejne trzy sezony. Ba, jeszcze będzie wypisywał na forum, że kupił opony "X" i są zajebiaszcze.

  2. #72
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Przekłada się to też na częstotliwość wymiany zawieszenia, hamulców, czujników, sprężarek, opon, itd, itd... Więc w ogóle podawanie miesięcznych "inwestycji" na auto jest bez sensu. Jeden kupi auto, będzie pompował kasę i będzie zadowolony, inny kupi auto, będzie pompował kasę, przekręci mu się panewka i będzie niezadowolony.
    Jeden kupi auto z odzywającym się dwumasem i szybciutko wymieni, drugi będzie jeździł do oporu i w ostatniej chwili sprzeda furę
    Jeden kupi nowe zimówki i po trzech sezonach wywli na śmietnik, bo strach jeździć, inny wygrzebie je ze śmietnika, założy i pojeździ kolejne trzy sezony. Ba, jeszcze będzie wypisywał na forum, że kupił opony "X" i są zajebiaszcze.
    Hahaha, to takie prawdziwe!

  3. #73
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Zgodze się tutaj i z Omronem i z Abezusem nic dodać, nic ująć.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  4. #74
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    Kolega zakładający temat chyba się przeraził waszymi opiniami to jak widać wogóle się nie udziela
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  5. #75
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mmax88
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jaguar XF 3.0 V6
    Postów
    694

    Domyślnie

    Panowie, ja przez dwa lata i 40 tys km zrobiłem w swojej rozrząd, sprzęgło (bez dwumasy na szczęście), turbinę, zawias (wszystkie wahacze i tuleje przód i tył), hamulce (klocki i tarcze przód i tył) i trochę drobnicy. I gdyby nie to, że marzy mi się V6, to o zmianie auta bym nie myślał. W auto włożyłem właściwie jego równowartość, ale teraz przez długi czas z tymi częściami będzie spokój. Silnik wydaje się być zdrowy, rdzy brak, więc nic tylko cieszyć się jazdą. Dodam tylko, że jest to moje pierwsze auto (ktoś tu próbował wmówić, że 147 nie nadaje się na pierwsze - szanowny kolega wybaczy, ale bzdura). Jak ktoś kupuje nie młode auto to musi się liczyć z tym, że wydatki będą. Chyba, że kupi Golfa I, to inna historia Ale na późniejszych Golfach też nieźle popłynąć można.

  6. #76
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał mmax88 Zobacz post
    Panowie, ja przez dwa lata i 40 tys km zrobiłem w swojej rozrząd, sprzęgło (bez dwumasy na szczęście), turbinę, zawias (wszystkie wahacze i tuleje przód i tył), hamulce (klocki i tarcze przód i tył) i trochę drobnicy.
    Co to jest A z ciekawości ile ma naganiane i ile Cię to kosztowało?

  7. #77
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mmax88
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jaguar XF 3.0 V6
    Postów
    694

    Domyślnie

    Łącznie wsadziłem w nią koło 8 tysięcy nie licząc olejów, filtrów, paliwa, ubezpieczenia. Zawieszene robiłem sam więc sporo zaoszczędziłem. Na liczniku ma obecnie 173 tysiące, komputer niby tez tyle pokazuje, ale cholera wie ile jest na prawdę.

  8. #78
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    ja tam rok już jeżdzę 156 i nie mam wydatków specjalnych, aku zmieniłem bo miał kilka lat, ale działał jeszcze
    trochę skrzypią plastiki w srodku i głośno pracuje wentylator, poza tym wszystko spoko.

Podobne wątki

  1. 3.0 V6 - grzeje się - dziwny problem - brak rozwiązania
    Utworzone przez sliw_ka w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 16-06-2020, 21:23
  2. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 17:41
  3. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-06-2014, 16:58
  4. Alfa romeo 156/166 jako auto dla młodego kierowcy.
    Utworzone przez Vroza w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 14-01-2014, 00:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory