Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: EcuMaster DET3

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie EcuMaster DET3

    Witam zastanawiam sie nad kupnem i montażem EcuMaster DET3 tylko o ile poradził bym sobie z montażem to za pioruna nie wiem jak to jest z pisaniem mapy, czy jest może opcja auto adaptacji bo gdzieś mi sie cos takiego o uszy obiło a potrzebuje albo czegoś takiego albo remapa bo mam większe turbo i turbo ładuje jak głupie czasem podchodzi pod 2 bary. wiec w obawie o silnik zamieniłem przewody na pierburgu i teraz ładuje 1 bar. Do komputera mam włożonego "virusa" evocars i czy wystarczy sam remap czy juz bedzie potrzebny ecu master ??

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Możesz jeszcze zamontować MBC i ustawić na bezpieczne doładowanie bez potrzeby montażu zewnętrznego kompa.


  3. #3
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Mapa doładowanie po obrotach w DET3 to banał ale żeby to dobrze zrobic wypadąło by mieć sonde AFR żeby nie przedobrzyć. Do lekkiego podbicia doładowania MBC - zwany też cichych zabójcą turbin na krótką mete ewentualenie dla świadomego użytkownika da rade

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    a ja dalej będę trzymał stanowisko, że dopóki fabryczny komputer jest remapowalny należy się go trzymać i nie montować żadnych dodatków. co fabryka to fabryka, akurat w tej kwestii rzadko można to poprawić przy jakichś relatywnie niedużych modyfikacjach.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie

    Hmm może źle napisałem chodzi o to że w samochodzie zostało zmienione: duży ic, filtr powietrze storzkowy aem, regulator ciśnienia paliwa 3bary jak na razie, pompa paliwa walbro 255, wałek ssacy podobno z silnika wolnossacego, no i turbina to hybryda. I chodzi mi o to jak to wystroić? Bo teraz samochód jedzie od 4tyś obrotów i niby turbo ląduje do konca prawie cały czas 2bary ale samochód przestaje ciągnąc, szarpie po prostu czuć że ma chęć jechać ale czegoś mu brak. Więc mbc to ta mi tyle samo co zmiana przewodów na pierburgu żeby ograniczyć ładowanie a chce wykorzystać możliwości turbiny żeby samochód jechał jak powinien w całym zakresie obrotów i z całą mocą. Czy nie trzeba stroic?

  6. #6
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Jak szarpie to kończy Ci się panie paliwo i DET3 nic tu nie zmieni trzeba remap zrobić.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie

    No to muszę czekać aż merror dojdzie do siebie. Chyba że ktoś zna kogoś kto ogarnia takie rzeczy

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    ja znam, ale we wrocławiu. jak jesteś zainteresowany to namiary dam, tylko że to ciut daleko

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie

    Hehe no trochę daleko Więc nie bardzo mi się to kalkuluje. Ale dzięki jak nic nie znajdę bliżej to będę musiał skorzystać;-)

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    IMHO Det do max 4 cylindrowca w trybie FI to całkiem niezła opcja.
    Uniezależniasz się od wszystkich pro-eko korekt, plus łatwość strojenia. Gratis dostajesz np. Launch controll czy korekcję po szerokopasmowej lambdzie.
    Więcej niż 4 cylindry to już trochę średnio się robi, bo obsługuje tylko dwa banki wtrysków więc np w V6 będą lały po 3 wtryski na raz.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

Podobne wątki

  1. Ecumaster w v6
    Utworzone przez ar4me w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-11-2011, 12:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory