Jeśli chodzi o twardości to istnieją dwa stopnie czerwony i żółty. Czerwony przypomina twardość zwykłych tulei, żółte są twardsze i stosuje się je głównie w sporcie. Ogólnie na PU mam: przednie górne, tylne dolne i tylne pionowe. Wszystkie na czerwonych PU oprócz tylnych dolnych.
Zestaw PU do tylnego dolnego wahacza z Poliuretanów Olkusz (Deuter S.C.) jest zrobiony w ten sposób, że tuleje przednie i tylne dolnego wahacza mają inną twardość. Ma to skompensować brak wahliwości jednej z tulei, która w oryginale jest wahliwa. Działa całkiem dobrze, bo zaraz po wymianie zawiasu w Maju zmieniłem opony i zrobiłem na tym zestawie jakieś 10k km. nie widać prawie żadnego zużycia na oponach z tyłu i żadnej nierównomierności/ zjadania wewnętrznej strony opon.
Dużo dobrego smaru miedzianego (tuleje mają w nim dosłownie pływać) i nie będą skrzypieć.