Mam prośbę - mógłby ktoś rzucić okiem na te wyniki badania wtrysków na maszynce i korekty zmierzone FES'em? Pierwsze nic mi nie mówią, z drugich mniej więcej coś wyczytam ale podejrzenia chcę skonfrontować z Waszą opinią
![]()
Mam prośbę - mógłby ktoś rzucić okiem na te wyniki badania wtrysków na maszynce i korekty zmierzone FES'em? Pierwsze nic mi nie mówią, z drugich mniej więcej coś wyczytam ale podejrzenia chcę skonfrontować z Waszą opinią
![]()
Ostatnio przekonałem się co było prawdopodobnie jedną z przyczyn złych korekt na jednym z wtrysków. Okazało się, że miałem wsadzony wtrysk od 1,9 JTDm!Ciągle się zastanawiam jak to się działo, że wszystko w miarę dobrze działało. Teraz wydaje się, że silnik działa lepiej, bardziej równomiernie, i chyba nawet lepiej brzmi (a jeśli to efekt placebo to niech trwa wiecznie
). Pzdr.
Bo ECU z całej siły starało się korygować tak ten wtrysk abyś ty tego nie zauważył. Taka to "śprytna" machina
Dodano po 6 minutes:
Z doświadczenia wiem, że wtrysk na maszynce działający ok w warunkach rzeczywistych potrafi zachowywać się zupełnie odmiennie. Chodzi o warunki fizyczne panujące w cylindrze. Czasami jest to przysłowiowe niebo, a ziemia.
Pierwszy leje. Możliwe, że pomoże mu zwykła wymiana końcówki. Wtedy reszta, która go koryguje powinna się uspokoić.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 06-11-2014 o 11:23 Powód: Dodano
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dzięki wielkie, dopiero teraz przeczytałem dalszą część posta dot. moich korektWczoraj dosłownie na chwilę podpiąłem kompa aby sprawdzić jak się zachowują na ciepłym silniku, niestety dałem tylko na postoju sczytać wykres. Jeszcze tak zapytam: jak rozpoznać, że to właśnie 1 wtrysk leje przez co 4 nie "dolewa", a nie np. 4 jest przytkany przez co 1 musi go na siłę korygować?
![]()
Zawsze bierzesz pod uwagę korektę o najwyższej wartości bezwzględnej.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No i o to mi chodziło, dzięki wielkie.
Tak, na wolnych. Jak dalej masz jakieś podejrzenia, to obciążasz samochód i robisz korekty np. przy 3000 obrotów podczas jazdy. Jeśli wtryski się rozjeżdżają to analizujesz który.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF