Te crash testy wyglądają masakrująco :shock: Zresztą nawet sprzedawca w salonie powiedział mi o tym, że 147 ma chyba dwie gwiazdki NCAP a np. Mito już pięć. Ciekawe jak wypadają starsze modele, widział ktoś taki test 145?
Te crash testy wyglądają masakrująco :shock: Zresztą nawet sprzedawca w salonie powiedział mi o tym, że 147 ma chyba dwie gwiazdki NCAP a np. Mito już pięć. Ciekawe jak wypadają starsze modele, widział ktoś taki test 145?
FORZA ITALIA !
Mi sie wydaje, ze producenci nauczyli sie robic samochody pod testy. Wiedza doskonale czego wymaga NCAP i samochod jest zbudowany tak, aby dostal jak najwieksza liczbe gwiazdek.Napisał currahee
Fiat Seicento 0.9 '98 -> Alfa Romeo 145 qv '99 -> Fiat Coupe 20vt '99 -> Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v '03 -> Honda Civic 1.8 iVtec '09 -> Renault Megane GT220 Grandtour '14
Nie zabijaj robaczka
Szczerze to o bezpieczeńśtwie myśli tylko Volvo. Nawet 850ka jest jak samochód matka- pełno zapobiegliwości i włazi na głowe jak robi się coś nie tak. Renault podłapało niby kurs na bezpieczeństwo.
A naturą włochów są mocne silniki zbudowane na dykcie, byle by dykta 400 na godizne jechała :mrgreen: . Bo jak bolidy typu Maserati 250F, czy Alfa 158 tudzież 159 ścigały się na torach w latach 50ych to w Volvie pewnie wszystko się konstruktorom w żołądkach przewracało jak można takimi autami jeździc i ryzykowac swoje życie.
http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi
No to trochę prawdy z tymi testami, była taka akcja że któryś samochód dostał 4 gwiazdki za brak czujnika zapiecia pasów.
156 po fl-u miały juz wzmocnienia, slabe strony? wczesniej jezdzilem 2.0 TS, silnik spisywal sie bez zarzutu,przejechalem nim prawie 60 tys.wymienilem w nim sonde, swiece,termostat, poza tym normalne czynnosci serwisowe (poza skrzynia, selespeed, ktora uszkodzil poprzedni wlasciciel)
teraz jezdze 1,9 jtd, poza czyszczeniem EGr'a i wymiana sprzegla (poprzednik chyba lubił mocne starty) z autem nie dzieje sie nic...do tej pory bezproblemowo przejechałem 30 tys.
aaa zapomnial bym czeka mnie lutowanie polaczen od czujnikow poduszki pod fotelami ....
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 09-02-2009 o 15:18 Powód: postaraj się używać polskie litery
O matko - załamałam się tymi crashtestami 147 :O szok normalnie - ja w tym aucie dzieci woże... muszę się nad nowa lalką zastanowić ...
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 13-02-2009 o 17:39 Powód: Brak polskich znaków
Andro ja też miałem Poloneza po rodzicachMial 7 czy 8 lat i około 250000 i jeżdził, gorzej z blacha i też najlepsze moje auto
![]()
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 13-02-2009 o 17:40 Powód: Polskie znaki
Dla mnie wadą w 156 jest mala ilosc miejsca na nogi z miejsca kierowcy-nogi mam scisniete, a prawa opieram o twarda czesc deski rozdzielczej. Drugim minusem sa zbyt blisko siebie umieszczone pedaly sprzegla, gazu, hamulca.