Strona 27 z 1566 PierwszyPierwszy ... 171819202122232425262728293031323334353637771275271027 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 15656

Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #261
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Po co? I pytam całkiem serio. Co w samochodzie dla trochę bogatszego Kowalskiego daje RWD, czego nie da AWD? Czy nawet FWD z sensownym kierowcą? Przyspieszenie na prostej? Ok, a co jeszcze poza "prestiżem"? Wolałbym nowe AR z jakimś sensownym, "sportowym" AWD w rodzaju tych które montowane są w Subarynach czy Lancerach, niż RWD.
    Nikt nie porównuje RWD z AWD, tylko RWD z FWD. I tutaj różnica jest w prowadzeniu, zwrotności, 'wyczuciu' auta. Proponuję przejechać się trochę ostrzej jakąs zwykłą Audi A4 i BMW 3 albo BMW 5 i A6. Dla mnie różnica jest zauważalna na korzyść RWD.

    Pewnie, że dobre AWD jest lepszym rozwiązaniem (szczególnie przy mocnych silnikach), ale po pierwsze rośnie cena, po drugie waga auta. W podstawie wystarczy RWD i konkurencyjna cena, natomiast jako opcja (albo w najmocniejszych wersjach) jak najbardziej widzę napęd 4x4.
    Pozdro,
    Bartas

  2. #262
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    W podstawie wystarczy RWD i konkurencyjna cena, natomiast jako opcja (albo w najmocniejszych wersjach) jak najbardziej widzę napęd 4x4.
    Mi by się podobało gdyby 4x4 było także do tych słabszych silników. Nie każdy potrzebuje miliona koni, a wystarcza mu po prostu sprawny napęd.

  3. #263
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Ludzie się boją RWD. Boją się jazdy zimą.

  4. #264
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Po co? I pytam całkiem serio. Co w samochodzie dla trochę bogatszego Kowalskiego daje RWD, czego nie da AWD? Czy nawet FWD z sensownym kierowcą? Przyspieszenie na prostej? Ok, a co jeszcze poza "prestiżem"? Wolałbym nowe AR z jakimś sensownym, "sportowym" AWD w rodzaju tych które montowane są w Subarynach czy Lancerach, niż RWD.
    To było stwierdzenie faktu, wyrażające oczekiwanie rezultatu jaki osiągnie tym razem AR.

    Na pozostałe pytania odpowiedziałeś sam. Dla prestiżu - bo raczej po to AR została oderwana od FIATa - i powiązana z Maserati.

    Skoro AR rezygnuje z małych aut, a nawet kompaktów - i na poważnie chce zaistnieć w segmencie premium to droga ta wydaje się oczywista (skoro dzieli technologię z Maserati, a pośrednio i Ferrari).


    FIAT rozwija 500 ze wszystkimi możliwymi mutacjami - również kosztem kompaktów - polityka podobna jak w BMW - z tym że tam wszystkie modele mają "śmigło" na maskach, a u FIATa różne plakietki.


    Poza wszystkim - niestety - jakoś tych "tanich" AR (FWD) świat nie kupił, a Europa (poza Włochami) też nie ustawia się do salonów AR w kolejkach. Musieli coś z tym zrobić.


    W odróżnieniu od wielu forumowiczów nie uważam Marchionne za człowieka, który nie wie co robi, i jest skrajnie niekompetentny. Przeciwnie, ale nie mam zamiaru nikogo do niczego w tej kwestii przekonywać, ani tym bardziej wchodzić w jakieś miałkie spory na ten temat. Czas pokaże.


    Dlatego pisałem, że czekam, choć zdaję sobie sprawę, że pierwszą rzeczą z segmentu premium jaką osiągnie AR z pewnością będzie... cena.
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 27-11-2014 o 09:53
    Alfa Romeo Nel Cuore

  5. #265

  6. #266
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    Jestem ciekaw tej informacji o współpracy ze studiami designu. Pininfarina - ok, ale Italdesign bez Giorgetto to już nie to samo (syn nie ma talentów ojca), i to Bertone - do niedawna pojawiały się informacje, że firma upadła (nie tylko jej część zajmująca się produkcją, ale i biuro designu - przejęte przez FIATa). Ostatnio stawiali na Centro Stile.
    Alfa Romeo Nel Cuore

  7. #267
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Rozumiem że RWD jest "czasem" lepsze, Ale i tak 95% użytkowników aut tego nie ogarnia. Zarówno pod względem budowy jak i bezpieczeństwa. A ludzie się ekscytują bo sąsiad ma choć fakt że przy dzisiejszej elektronice to i nad tym bezpieczeństwem bezmyślnych kierowców idzie zapanować.
    Oczywiście RWD dla Alfy byłoby swego rodzaju awansem klasowym więc warto aby to było. Choć nie wykluczone że przyjmie nie mniej słuszną strategię jak Audi. Czyli po prostu nie pcha się w RWD bo to poza lansem niewiele daje. Lepiej od razu dać 4x4.

  8. #268
    Użytkownik Rowerzysta Avatar qooba
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    było 159 SW 1.9 JTDm 16V, jest skoda, będzie Giulia :)
    Postów
    350

    Domyślnie

    Ale co strasznego jest w RWD?? jakoś Polacy potrafili zimą jeździć polonezami i dużymi fiaciorami, nie wspominając o porsche dla ubogich w postaci 126p
    Proszę o podanie źródła informacji o zlikwidowaniu linii kompaktów w ofercie AR. Co do małych (MiTo) jest jasność, co do kompaktów - na prezentacji Marchione jest planowany następca Giulietty w latach 2016-2018.

  9. #269
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał Archi Zobacz post
    Jestem ciekaw tej informacji o współpracy ze studiami designu. Pininfarina - ok, ale Italdesign bez Giorgetto to już nie to samo (syn nie ma talentów ojca), i to Bertone - do niedawna pojawiały się informacje, że firma upadła (nie tylko jej część zajmująca się produkcją, ale i biuro designu - przejęte przez FIATa). Ostatnio stawiali na Centro Stile.
    Giorgetto jest cały czas CEO Italdesign i udziela się przy projektowaniu samochodów - ale odkąd VW przejął firmę nie liczyłbym na nich.

    W zeszłym roku Ramaciotti, który jest szefem Centro Stile mówił o największym wyzwaniu jakie go czeka przy projektowaniu nowej AR. To oraz współpraca z SPD w Mediolanie może świadczyć o chęci zaprojektowania auta w całości przez Centro Stile.

  10. #270
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Rozumiem że RWD jest "czasem" lepsze
    Gdyby Bog uwazal ze FWD jest lepsze od RWD to chodzilibysmy na rekach ;-P

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory