pyta o trase bo na trasie nie ma zadnego obciazenia jak ma stałą prędkość i wtedy najlepiej ocenić. a wiecj palił niekoniecznie zauwaszysz to w trybie mieszanym.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
pyta o trase bo na trasie nie ma zadnego obciazenia jak ma stałą prędkość i wtedy najlepiej ocenić. a wiecj palił niekoniecznie zauwaszysz to w trybie mieszanym.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
nie wiem jak u innych ale u mnie jak osiągnie 90 tak nawet nie drgnie..a co do spalania 6,4 to komp. czy obliczyłeś po tankowaniu? wracałem zimą kiedyś z Koszalina do Katowic w śnieżyce-90 -100 to max prędkość-komp pokazał 4.9l/100. ale spalił z 5,5. tak, że przy ekonomicznej jeździe 6,4 pewnie na dogrzanym silniku do 90 też można zbić jeszcze ciut-no chyba ,że noga ciężka.![]()
6.4 komp i z tankowaniem pod korek nawet to samo pokazuje tez kiedys myslałem ze okłamuje komp.ale dobrze pokazuje potwierdzone
piszę tylko jak było u mnie-nie dogrzewał ok 20 stopni a po wymianie LITR różnicy..usterkę stwierdził mi kol .Cinek jak mi ;'rasował brykę'-,nie chcę mi się wierzyć, że po tym jak zaślepił i odcioł egra i zwiększył moc spalanie spadło by o litr-więc twierdzę, że to termos,który wymieniłem 5 dni po operacji 'tuning'.
rafaddd niby mniej pali po tuningu ale miejmy nadzieje ze dwumas bedzie ok ze spredłem bo czasami nie warto tylko wtedy wiekszy silnik. bo 2000 tys po drodze nie chodzi. a za 2000 to patrz ile masz litrów :-). musisz sie nauczyc jeżdzic ze zwiekszona mocą :-)
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
ja nie mówię że nie. tylko żeby uważać :-)
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
dla mnie toi 150 koni to jak rakieta)