Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 53

Temat: Nierówna praca 2.2jts

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    159 2006 2.2jts sedan full manual
    Postów
    27

    Domyślnie

    Najgorsze jest to że mechanicy których znam jak usłyszą Alfa Romeo to rzucaja kluczs i chowają ręce do kieszeni. Czy wariator bedzie tak grzechotał?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Skąd jesteś?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcel111 Zobacz post
    Najgorsze jest to że mechanicy których znam jak usłyszą Alfa Romeo to rzucaja kluczs i chowają ręce do kieszeni. Czy wariator bedzie tak grzechotał?
    Tak. U mnie grzechcze jak odpalam na zimno. Po rozgrzaniu przestaje.

  4. #14
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Hehh z tego co czytam na forum, problemy z wariatorem to wręcz tradycja benzyniaków AR. Z drugiej strony nic nie jest wieczne. Jaki przebieg auta? Jaki olej? Jak często zmieniany?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    problemy z wariatorem to wręcz tradycja benzyniaków AR
    Ale chyba nie w 159, bo tutaj jest całkiem inna konstrukcja wariatora.

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    Tak. U mnie grzechcze jak odpalam na zimno. Po rozgrzaniu przestaje.
    Zamawiasz ze stanów czy ASO?

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Hehh z tego co czytam na forum, problemy z wariatorem to wręcz tradycja benzyniaków AR. Z drugiej strony nic nie jest wieczne. Jaki przebieg auta? Jaki olej? Jak często zmieniany?
    90k. Selenia star pe. Ja zmieniam co 10k ale poprzedni wlasciciel co ksiazkowe 30. Auto zrobilo 60k na 2 wymianach oleju :-/

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    159 2006 2.2jts sedan full manual
    Postów
    27

    Domyślnie

    Jestem z Lublina.Tylko jak sprawdzic co tak naprawde grzechocze? Dzieje sie tak po odjeciu gazu, na wolnych obrotach nie grzechocze.A czy w kolektorze nie ma jakichś klap czy cuś?Przy odpalaniu nie grzechocze.Rozrząd po 4000km od wymiany, napewno.A tak w ogóle to ile to cudo jest warte w pełni sprawne? Na necie nie ma w sedanie z tym silnikiem i wyposażeniu, może przepłacę i nie wiem nawet o tym...
    Ostatnio edytowane przez marcel111 ; 27-11-2014 o 18:16

  8. #18
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrek_inf Zobacz post
    Ale chyba nie w 159, bo tutaj jest całkiem inna konstrukcja wariatora.
    Może przebiegi 159 JTS nie są jeszcze odpowiednio wysokie
    Tak z ciekawości, ile teraz kosztuje wymiana rozrządu w JTS? Wliczając oba łańcuchy, elektrozawory, wariator, jakieś koła zębate też się wtedy wymienia? I czy rozrząd w 1.9 oraz 2.2 jest taki sam.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Może przebiegi 159 JTS nie są jeszcze odpowiednio wysokie
    Tak z ciekawości, ile teraz kosztuje wymiana rozrządu w JTS? Wliczając oba łańcuchy, elektrozawory, wariator, jakieś koła zębate też się wtedy wymienia? I czy rozrząd w 1.9 oraz 2.2 jest taki sam.
    Koszt kompletu ori to jakies 7k. Kola zebate sa zintegrowane z wariatorami i ida do wymiany. Z tego co wiem to rozrzad jest taki sam w 1,9 i 2,2.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcel111 Zobacz post
    Jestem z Lublina.
    http://www.forum.alfaholicy.org/lube..._warsztat.html
    Tutaj masz kilka adresów.

Podobne wątki

  1. Nierówna praca 156 3.0
    Utworzone przez pasqd w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 14:36
  2. [146] Nierówna praca silnika.
    Utworzone przez mario333 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-06-2014, 20:59
  3. Nierówna praca
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-08-2013, 13:24
  4. 2.0 TS nierówna praca
    Utworzone przez Zet w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2010, 18:27
  5. [164] nierówna praca
    Utworzone przez kasza85 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-10-2009, 10:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory