MożnaMoże się trochę przypalił plastik koło żarówki. Kolega tak urwał właśnie w swojej ale na szczęście miał używaną lampę więc wyjął z tamtej. Zostaje szukać gdzieś walniętej lampy z dobrym uchwytem na żarówkę.
MożnaMoże się trochę przypalił plastik koło żarówki. Kolega tak urwał właśnie w swojej ale na szczęście miał używaną lampę więc wyjął z tamtej. Zostaje szukać gdzieś walniętej lampy z dobrym uchwytem na żarówkę.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
Jest Zafira 2.0 OPC 192KM
Popsułem lampkę oświetlenia wewnątrz nad drzwiami pasażera.Demontowałem pierwszy raz i zamiast całości podważyłem szkiełko.Pstryczek się wysypał i nie znalazłem wszystkich części.Ciemno i zimno![]()
Dzisiaj montowałem spryskiwacze,oczywiście połamałem prawe podszybiea spryskiwaczy za cholerę nie mogę wyregulować.Albo pryskają pod wycieraczkę,albo dach.Da się tak ustawić by psikały tuz nad ramieniem wycieraczki?
Edit: Ma ktoś możliwość porównać czy poliftowe podszybie jest takie same jak przedliftowe?
Ostatnio edytowane przez Endriu Ka ; 09-12-2014 o 22:37
Mam podobny problem. Wyregulowałem na jak najniżej się da, a i tak bardzo wysoko psikają spryskiwacze. No i spryskiwacz od kierowcy psika jak by od niechcenia, tak ledwo ledwo, a wymieniałem silniczek spryskiwaczy, dysze i sprawdzałem drożność przewodów, wszystko wydaje się ok, ale jak bym nie kombinował od pasażera leje na dach, a do kierowcy ledwo do wycieraczki dochodzi...
Zakochany w Alfie od pierwszego wejrzenia
Były:
Opel Astra 1.6 1998
Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998
Seat Cordoba 1.6 1999
BMW E36 316i 1998
Jest:
Alfa Romeo 156 1.9 8V 115KM JTD FL 2005
Moja Becky 1.8 T.S.
Zakochany w Alfie od pierwszego wejrzenia
Były:
Opel Astra 1.6 1998
Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998
Seat Cordoba 1.6 1999
BMW E36 316i 1998
Jest:
Alfa Romeo 156 1.9 8V 115KM JTD FL 2005
Moja Becky 1.8 T.S.
Ha! Sejm hir.Chyba każda 156 tak ma. Aczkolwiek ja kupiłem nowe spryski za 35 złotych to różnica była kolosalna, teraz psika ładnie czterema strumieniami z każdej dyszy, z tym że z prawej strony tylko dwa strumienie lecą na szybę, a 2 lecą na dach i tylną szybę. Ale jak już się jedzie te 70 kmh to jest spoko.
Aha, i to że prawy jest ustawiony najniżej a nadal leje w kosmos to kwestia tego plastiku do którego jest mocowana dysza, on zawsze delikatnie odstaje...![]()
w dużej dzisiaj start ze skrzyzowania i 1,2,3 i buch czarny dym za mną i po chwili tryb awaryjny
po dojechaniu na miejsce okazało się że spadła opaska trzymajcad rurę dolotową z ic![]()
kluczyk 13 (pozyczony od chandlarza) nałożenie węża dokręcenie i git malina znów zapiernicza jak szalona![]()
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
Parę dni temu kupiłem swoją Bellę i tego samego dnia po 2km przejechanych po zakupie, ojciec mi jego autem w tył mojej przywalił, belka pod zderzakiem do prostowania- lekko wgięta (źle domykał się bagażnik), zderzak do malowania i odpadł odblask jeden ze zderzaka.