Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Falowanie obrotów - przepustnica? 3.0 V6

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Tyle tylko, że latem jak było gorąco (szczególnie w korkach) raczej pamiętam problemy ze zbyt wysokimi obrotami (900, nawet 1000 przy włączonej klimie i wentylatorze na 2 biegu)
    to nie jest problem a rarczej typowe zachowanie silnika. Tym się nie przejmuj

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Ło! Co Ty mu wcześniej zrobiłeś? Tylu błędów na raz jeszcze nigdy nie miałem
    Też podskoczyłem z tym laptopem

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Cytat Napisał dawidmk7 Zobacz post
    Zdziwiło mnie tylko, że pokazało przepływomierz, bo parę miesięcy wcześniej zmieniałem na nowy bosch.
    Jaki brałeś - tylko wkładkę wymieniałeś?
    Bo ja jadę dziś po oplowski bosch 0 281 002 180 i nie mam pewności czy wkładka na 100% pasuje do V'ki? Ktoś może używał wkładki z tego przepływomierza?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Nie bierz z diesla bo może nie mieć czujnika temp. Ja brałem od 1.8 TS i przekręciłem wkładkę. Kosztowała mnie 340zł i nic tańszego boscha nie znalazłem. Na stronie inter carsu idzie jakoś sprawdzic po nr przepływki jaką ma wkładkę. tzn wbijasz nr starej przepływki i wyświetla Ci nr wkładki. Potem szukasz po tym nr wkładki najtańszej przepływki. Nie pamiętam nr tej mojej przepływki, może znajdę po południu

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Ta z nissana nie ma termistora i kosztuje coś koło 240 pln, a ta z opla chyba ma z tego co czytałem - może ktoś miał ten model i może potwierdzić?
    PS
    W tej 0 281 002 180 z opla siedzi wkładka F00C2G2030 wg danych przewijających sie na forach.

    PS
    Tak to wygląda: http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ml#post1550029
    Ostatnio edytowane przez aro_1977 ; 24-12-2014 o 13:00

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Bo tak powinno być jak piszesz, podnoszą się obroty po włączeniu klimatyzacji i wentylatorów

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał aro_1977 Zobacz post
    Ta z nissana nie ma termistora i kosztuje coś koło 240 pln, a ta z opla chyba ma z tego co czytałem - może ktoś miał ten model i może potwierdzić?
    PS
    W tej 0 281 002 180 z opla siedzi wkładka F00C2G2030 wg danych przewijających sie na forach.
    I taka ma być F00C2G2030.

  7. #17
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Wracając do obrotów, to niestety coś jeszcze mu dolega. Dzisiaj przy mocniejszym przyhamowaniu obroty zeszły poniżej 500 i zapaliło się na chwilę ładowanie aku. Tak sobie myślę, że może faktycznie sonda już wolno reaguje, tudzież nie daje pełnego napięcia i stąd czasami takie akcje. Tym bardziej, że te zejścia obrotów (czasem na 500) są chwilowe, przy zwalnianiu/dojeżdżaniu do skrzyżowania i potem się stabilizują.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Mowa oczywiście o jeździe na benzynie?

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Tomaz, miałem tak jak padała cewka ale byś wyczuwał na wolnych nierówną pracę.

  10. #20
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cewki mam wymieniane, więc raczej nie to.

    Aro: jazda niezależnie czy Pb czy LPG.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


Podobne wątki

  1. jtd falowanie obrotów
    Utworzone przez patigang w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-01-2017, 19:06
  2. Falowanie obrotów
    Utworzone przez xXSoPeLXx w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-10-2014, 11:18
  3. [164] Falowanie obrotów 3.0 V6 12V
    Utworzone przez Stefan116 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 17:19
  4. [146] falowanie obrotów
    Utworzone przez mmpolska w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 18:37
  5. [155] falowanie obrotów
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-11-2010, 16:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory