Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 43

Temat: Wymiana rozrządu 3.2 V6

  1. #31
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jak ktoś ma chęć przetestować blokady z UK z TotallyAlfa to mu sprezentuję nawet a gwarantuję że i tak potem będzie od Qby pożyczał oryginały które kiedyś nawet były moja własnością i miałem okazje dokładnie porównać made in UK wyrób z ori


    To by było na tyle w temacie blokad od 3.2 ode mnie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #32
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    Czy nikt na świecie nie potrafi dobrze zrobić/skopiować blokad ? Przecież to nie lot w kosmos...

  3. #33
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Właśnie też mnie to zastanawia, nie do uwierzenia....... No ale chyba lepiej wiedzą Ci co to sprawdzili, zwłaszcza że wyjątków od opinii Grzesia czy Kuby nie znam.

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Właśnie posiadając oryginalne blokady zapytałem chłopaka który by mógł to zrobić i stwierdzi że koszt przynajmniej jednego kompletu jest nie opłacalny i lepiej wydać 500 zł na gotowe. Ale możliwe żeby było większe zainteresowanie to mogło by mieć sens.

  5. #35
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adam_Bandit Zobacz post
    Czy nikt na świecie nie potrafi dobrze zrobić/skopiować blokad ? Przecież to nie lot w kosmos...
    Skopiować potrafi, ale za jaką cenę?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    ja na blokadach od HP poprawiałem rozrząd i na hamowni auto wypluło 252KM, na wolnych chodziło OK i nie wypadały żadne zapłony etc.
    Ale to może być wyjątek potwierdzający regułę, że podrabiane są do bani.

    edit. żeby nie było nikomu nic nie polecam, piszę tylko jak to wyglądało u mnie
    Ostatnio edytowane przez coxu ; 19-12-2014 o 11:29
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  7. #37
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    No ja miałem oryginalne HP do Punto HGT i były zrobione idealnie, być może kiedyś trafiła się gorsza seria do V6 Busso Alfy, a potem w skutek np. zgłoszenia problemu poprawili je. Taka moja mała teoria.

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    moze HP do 3.2 są lepsze niż do 3.0, czytając fora to ludzie narzekali na blokady do wersji 2.5 , 3.0

  9. #39
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    Przy wymianie rozrządu na wiosnę na żywym organizmie (przykładając do wałków) porównam blokady HP, Totally Alfa z UK, oraz jak ktoś mi wypożyczy to oryginały i sprawa się powinna wyjaśnić, relację zdam na forum oczywiście, bo to dość ciekawy temat.

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adam_Bandit Zobacz post
    Przy wymianie rozrządu na wiosnę na żywym organizmie (przykładając do wałków) porównam blokady HP, Totally Alfa z UK, oraz jak ktoś mi wypożyczy to oryginały i sprawa się powinna wyjaśnić, relację zdam na forum oczywiście, bo to dość ciekawy temat.
    Jakieś 2-3 lata temu miałem styczność z blokadami HP do 3.2, nawet ostatnio jakoś przeglądałem i znalazłem zdjęcia ich na wałkach, które zrobiłem dla sklepu, który mi je sprzedał kiedy je reklamowałem... straszne gów*no mi się wtedy trafiło.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. Wymiana rozrządu
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-02-2020, 21:04
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. wymiana rozrządu
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22
  5. [164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
    Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory