Strona 112 z 158 PierwszyPierwszy ... 1262102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,111 do 1,120 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #1111
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    Majka oleju ma byc pelno zawsze (naprawde jak mi nie wierzysz to dam ci namiary do paru warsztatow jak mi nie wierzysz trzeba po angielsku sie dogadac ale jak co to moze umiesz jak nie to zapytaj sie kogos bezstronnego o pomoc) jak nie auto zaczyna wariowac jak sie zagrzeje chyba ze wymienisz zawor od oleju na mocniejszy ma byc pelno oleju bo jak nie to sie bedzie przegrzewac bedzie za rzadki, przeleci przez gore do cylindrow zaczna sie popychacze przecierac walek sie uszkodzi, wariator nie bedzie pracowal jak powinien dalej ja za pare dni tygodni bede zakladal czujnik cisnienia oleju bo jest tylko jeden i jak ten cos pokarze to juz jest po aucie, uwierz mi ma byc pelno.
    Co ma byc zrobione, ma byc sprawdzony kazdy czujnik i zawor ktory reguluje temp w samchodzie, do wymiany termostat, moze pompa jest ok ale jak sie przegrzala to moze byc juz zlom(wyjasnie jak bylo za duze cisnienie to impeler pommp dostaje temperatury i metalowa sie zacina a plastikowa sie zrywa z swojej osi.
    Teraz jakie parametry przy jakiej temperaturze mam zmierzyc na jakim biegu i przy jakiej predkosci bo wszystkie musza byc zrobione rowno jak mamy je porownac.
    Ja sie nie drocze i nie jestem upierdliwy jestem zaangazowany, bo wszstko co robilem to dochodzilem sam po kroku i wyciskalem odpowiedzi od wszystkich mechanikow serwisow od ktorych moglem.
    Moja wiedza to wiedza i doswiadczenie mojego Ojca i tony kolegow jak rownierz szkolenia ktore przechodzilem jako dedektyw ubezpieczeniowy w poloni lata temu brakuje mi wiedzy elektonika ale widze ze wy mozecie mi troche pomoc, long live alfa making mechanics from ordinary drivers.

    Dodano po 15 minutes:

    dalej czy masz logi (tak to tez sie nazywa log z angielskiego log = dziennik, zapis) z multi ecu scan albo fiat ecu scan na zimnym i cieplym ? jestem na stronie 70 nie wiem czy masz je tu czy mam ryc czy sobie odpuscic. temperatura plynu chlodniczego z termostatem po dobrym naagrzaniu powinna byc 90, 93 + i pare innych rzeczy chcialem jeszcze zobaczyc
    Ostatnio edytowane przez C-NOX ; 04-01-2015 o 14:13 Powód: Dodano

  2. #1112
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    o znalazlem jakies logi strona 70 lol, ok tylko nie wiem czy sa z cieplego czy z zimnego ale juz widzialem auto pracowalo jak na zimnym powody dwa widze 1 = lambdy i wiazka do kontroli duza uwaga na kostki, dwa uszkodzony katalizator auto nie pokazywalo rozgrzewanie silnika ma byc rozgrzany od ok 50 stopni temp plynu chlodzacego. czy lambdy post cat faluja podczas jazdy po zagrzaniu lub przy wyrzszych obrotach na postoju? jak tak to cat juz uszkodzony lub zawalony olejem trzeba zdjac wypalic.

    Dodano po 4 minutes:

    widze ze masz troche za wysokie wartosci pre lambd i troche za niskie post czy lambdy sa orginalne(te pre) ? to tez bedzie mieszac

    Dodano po 4 minutes:

    mam czas dzisiaj podaj mi co i jak to zrobie bede pozniej

    Dodano po 4 minutes:

    dobra znalazlem masz wylaczone sondy post ? mozna to zrobic jako podniesienie performace dla auta znajdz dobrego elektromechanika one podczas jazdy musza rejstrowac innaczej auto pracuje jak na zimnym calyczas moze decat rura byla ? tylko gdzie sa wylaczone i jak.

    Dodano po 8 minutes:

    strona 68 czy jest nowy sprawny katalizator bo tam napisane ze nie ?

    Dodano po 4 minutes:

    teoria - uszkodzony kat jak zwalniasz resztka niedopalonego paliwa jest rejstrowana jako misfire, przy wiekszych obrotach pracuje na ssaniu dziala
    Ostatnio edytowane przez C-NOX ; 04-01-2015 o 15:02 Powód: Dodano

  3. #1113
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    cisnienia wtryski i pompa oraz czujnik cisnienia paliwa zostawic sa swietne.

    Dodano po 2 minutes:

    Next masz uklad dolotu od jednego modelu i ecu od drugiego ? Jak tak to to jest tez problem.
    Stad bledy MAF

    strona 66 nastepne variable intake manifold 3000 obrotow problem czasem sie zacina zawor tam ale jak inne ecu i inny dolot juz mamy winowajce jednego z 2

    najtansze rozwiazanie zaloz caly dolot razem VIM od 156, i cat do sprawdzenia, silnik jest ten sam, jeszcze jedno jak ECU byl od sele to tez zle ma byc od manuala jak jest do manuala

    Dodano po 13 minutes:

    srzynia sele 156 inny rodzaj ecu, ecu 156 inny ecu (oprogramowanie), GT bardziej agresywny ECU w 156 taki sam dolot jak w sele GT inny

    Rozne strategie dla roznych ECU
    Ostatnio edytowane przez C-NOX ; 04-01-2015 o 15:31 Powód: Dodano

  4. #1114
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    Mysle tylko jednym silnik jak byl robiony byl cacy nie wiem jak teraz ale jezeli cisnienia sa powyzej 11 to powinno byc ok( pamietaj o oleju MA BYC PELNO to nie jest inne auto to Alfa jest na to bardzo wrazliwa), osprzet elektryka ECU balagan lambdy rejstruja stan silnika rownierz czy nagrzany czy nie. Co mam porobic w moim aucie. Bo mi sie dzien skonczy.

    Dodano po 11 minutes:

    strona 65 jak obliczane sa strategie dla wtryskow: pedal gazu(pozycja), poprzez przeplywomierz i obciazenie silnika, jego stan(nagrzanie z roznych czujnikow) oraz wbity bieg do regulacaji walek dolotu, VIM ilosc paliwa i jego cisnienie, korekcja z lambd
    Ostatnio edytowane przez C-NOX ; 04-01-2015 o 15:56 Powód: Dodano

  5. #1115
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    Strona 59 nie jestem pewny ale logi z FES wygladaja poprawnie w stosunku do scanXL prawdopodobnie uszkodzony katalizator

    strona 58 katalizator

  6. #1116
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    strona 54 potwierdza moja teorie o okablowaniu JTSa aku i alternator nawet jak sa w parametrach to nie daje rady instalacja i wszystko siada pozniej lacznie z regulatorem napiecia

    Dodano po 11 minutes:

    tak dla potweirdzenia potrzebuje wyniki analizy spalin z twojego auta gadalem z kumplem ecu moze sie nauczy ale nie jak bedzie mialo cos nie tak z odczytem z ktoregos z czujnikow
    potrzebuje NOX,CO,HC
    jak nie bedzie nox to tez powinno wystarczyc

    Dodano po 10 minutes:

    Tak dla dodania jak bedzie za malo oleju(czyli mniej niz 3/4 ale i tak ma byc pelno) bedzie sie tak grzal ze bedzie parowal do VIM i ten bedzie sie zacinal lekarstwo zdjac umyc caly rozpuszczalnikiem lub GUNK wylac wysuszyc i bedzie cacy
    Ostatnio edytowane przez C-NOX ; 04-01-2015 o 17:06 Powód: Dodano

  7. #1117
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    dobra koncze na dzis strona 38, dobra jeszcze nie koncze 2.0 JTS ma a dwa katalizatory(tak jak niektore stare mesie mialy reaktory z przodu) a nie wstepne dwa jak kolega euroscan powiedzial strona 36, jezeli dodaje sie jeszcze jeden katalizator trzeba przesunac lambdy post za niego aby auto nie wariowalo.

    Strona 34 Engine warmed up: DONE tutaj masz silnik rozgrzany ? wiazka lambd albo lambdy post cat
    jak nie to kat


    Dodano po 5 minutes:

    Strona 33 podajesz logi alfa diag temu wierze ale jest napisane 300112_GTJTS_alfadiag_postcat.zip a w srodku sa pre opisane blad ? jeszeli nie znowu katalizator
    Ostatnio edytowane przez C-NOX ; 04-01-2015 o 17:24 Powód: Dodano

  8. #1118
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Rozgrzewałam z odkręconym korkiem jakiś czas, potem zakręciłam, było włączone ogrzewanie na full. Czekałam do włączenia wentylatora, włączył się dwa razy na pierwszym biegu i chwilę pojeździłam. Wskazówka wskaźnika nie drgnęła.
    - w giuliettcie na chłodnicy jest korek do odpowietrzania układu chlodzenia.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #1119
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    alfa 156 2.0 jts
    Postów
    57

    Domyślnie

    strona 19 i 20 falowanie jest objawem uszkodzonego nie dogrzanego katalizator.

  10. #1120
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    C-NOX ty masz zdrowie aby w jeden dzień przeleciec 3 lata pisania w tym temacie... testy OBD robi sie przy 2000 RPM (66km/h, nie wiem na jakim biegu ?) oraz przy 4.000 RPM (128 km/h)... tylko do programu scan XL Pro należy mieć pliki konfiguracyjne oraz chyba skrypty.... inaczej co innego bedziesz logował niz oni logowali... plik scan xl cfg z tematu Giulietty....
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 04-01-2015 o 19:13

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory