Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Problem z immo oraz podłączeniem pod ECU V6

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 sportronic
    Postów
    7

    Domyślnie Problem z immo oraz podłączeniem pod ECU V6

    Witam serdecznie,mam problem auto stało u mechanika na naprawach lakierniczych kupiłem i zmienił mi licznik bo był nie czytelny oczywiście od takiego samego modelu i silnika z skrzynią automatyczną. Licznik działa oczywiście tylko jak przyszło do odbioru auto nie chciało zapalić i świeci code i rozrusznik nie reaguje.
    Była też zmieniana klema bo była pęknięta.Kodowałem kluczyk centralki 2 i pomogło ale auto dalej nie chciało zapalić po 5 przekręceniu kluczyka znowu zaczęło się palić.
    Mechanik jest jakimś idiotą, bo nie potrafi sprowadzić elektryka samochodowego wku...się i zabrałem auto lawetą do aso dzisiaj. W piątek dopiero będzie elektryk, bo kolejka duża,co najlepsze auto wcześniej jeździło i było w idealnym stanie.
    Wcześniej auto nie łączyło się z kompem dopiero jak przyjechał facet od kluczyków i immo zrobił coś mechanikowi i auto czytało błędy. jakaś ścieżka silnika i słabe napięcie na aku.
    Dzisiaj w aso komp znowu nie mógł się połączyć z autem.Pomóżcie, bo mam dość tych imbecyli co nie potrafią nic zrobić i podejmują się czegoś co nie potrafią.Liczę że aso mi pomoże, bo mam dość pseudo mechaników co popsuli mi moją bellę. Proszę o pomoc w miarę możliwości.Zaznaczam że to nie moją 1 alfa i miałem różne wynalazki selespeed i inne. dbałem o nie i nigdy nie było z nimi problemów,a komentarze że alfa to skrzep to ten nieudolny mechanik niech zostawi dla siebie bo i tak dostał po mordzie i zapłaci za wszystko.
    Dzięki Alfiści.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 25-01-2015 o 16:49

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie wiem pod wpływem czego to pisałeś ale to jakaś masakra. Niewiele sensownego można z tego zrozumieć. Trochę taki rebus. Popracuj trochę nad językiem polskim. Generalnie to trzeba podłączyć kompa i odczytać błędy. Bez tego to jesteś w dup...e. Ale pomimo wszystko jak świeci code to normalne że nie odpali. Ecu nie rozpoznaje imo i koniec kropka. Albo padła Ci kość w kluczyku (wtedy spróbuj drugzim) albo padł moduł (musisz wyciąć imo z programu albo przełożyć ze sprawnej 166 wraz z ecu, zamkami, kluczykiem itd.). Albo jeszcze może być inna trywialna sprawa. Ktoś źle podłączył alpbo uszkodził antenę imo przy stacyjce. Może też jest za bardzo odsunięta. Ma króciutki zasięg. Pamiętam też jeden przypadek że kość w pilocie się przesunęła.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 sportronic
    Postów
    7

    Domyślnie

    Wiesz nie mam 2 kluczyka nie było,i nic takiego specjalnego nie było robione w samochodzie był spec od kluczyków patrzyłem tą pestkę on swoim komputerem coś zrobił i czytało błedy.A a dzisiaj w aso nie łączył się z kompem.Były błędy słabego napięcia aku i coś jeszcze.Dopiero w piątek będzie od rana przydzielony elektromechanik do auta bo mam dość idiotów co mówią że się znają a tak naprawdę malucha nie powinni naprawiać.Kolego Marek ta Sprawa To Czeski Film auto jeździło i nic się nie działo przed wstawieniem do warsztatu.Czytałem też na forum że podobny przypadek okazał się przepalonym kablem od bezpiecznika do klemy bo klemę zmieniał mechanik bo podobno pęknięta była.

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    156 2.4JTD CF3
    Postów
    154

    Domyślnie

    Ja bym jeszcze masy sprawdził, i wtyczki ECU (to coś przyczepione z tyłu kolektora).

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Trudno tu jakiś konkret doradzić bo widzę że temat zawikłany. Może po prostu aku pada? A może jakiś paszteciarz zworę gdzieś zrobił i poszedł jakiś moduł. Łączność z eku musisz przywrócić. Spróbuj wstawić dobrą baterię z innego auta. Obojętnie jaką.

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 sportronic
    Postów
    7

    Domyślnie

    kolektor ??Były zmieniane uszczelki i świece może to to.

  7. #7
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Arti. Ecu był na dolocie dopiero w cf3 tak więc nie siej zamętu bo nie wiadomo co ma kolega kefa. Nie mniej jednak przy takich szopkach trzeba zrobić próbę na dobrym aku i tak jak arti pisze posprawdzać kabelkologię pod maską i masy silnika i aku. To taka profilaktyka. A potem łączenie z ecu

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Ja zacząłbym od aku. Sam tak ostatnio miałem code code i code, a że ostatnio trochę przymroziło to podpiąłem drugi aku i jak ręką odjął. Spróbuj a nuż widelec.

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 sportronic
    Postów
    7

    Domyślnie

    Mam nadzieję że Aso mi pomoże z tym bo mam dość partaczy sam nie mam czasu ogarnąć tego bo pracuję dużo ostatnio myślę że mechanicy co znają się na alfach ogarną to.

  10. #10
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A skąd jesteś w ogóle? Uzupełnij profil.

Podobne wątki

  1. Interfejs VAG KKL - problem z podłączeniem
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 12-07-2022, 18:01
  2. [145] Problem z podłączeniem się pod komputer
    Utworzone przez kevas093 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-06-2015, 12:24
  3. 156 FL programowanie immo oraz centralnego zamka
    Utworzone przez Kazek w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2014, 00:14
  4. [159] Problem z ECU oraz Immo
    Utworzone przez Borys-Tech w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-04-2014, 09:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory