Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem z ECU oraz Immo

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Borys-Tech
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Fiat Bravo II
    Postów
    70

    Angry Problem z ECU oraz Immo

    Panowie od około tygodnia mam problem z moim autkiem Fiat Bravo 2.0 Mjet (wiem że nie 159 ale silnik i ecu chyba te same) auto jest po sofcie i usunięciu EGR u Cinka:

    Na początku miałem objaw problemów z Immo tzn nie gasła mi kłódka od kluczyka, przez co nie szło odpalić auta. Odpalenie awaryjne z karty kodowej działało. Mechanik powiedział mi że może być problem z antenką od immo więc kupiłem ją i wymieniłem. Niestety problem nadal pozostał i doszedł niestety kolejny.

    Obecny problem wygląda tak:

    Auto rano potrafi odpalić bez problemu kontrolki się zapalają, niestety po odpaleniu wywala mi check engine nie ma żadnego trybu awaryjnego itd. Z kolei kolejnego dnia lub kilka godzin później po przekręceniu kluczyka kontrolki się zapalają ale nie zapala się w ogóle kontrolka "check engine". Przez co wywala błąd komunikacji z ECU po podłączeniu Fesa i auto kręci ale nie odpali.




    Nie patrzcie na błąd aku i filtra bo je rozłączyłem i skasowałem w Fesie nie zrobiłem screena bez nich.

    Rozłączałem wtyczki od ECU bo myślałem że może jakiś pin się źle wpięty czy coś, ale poprawy brak. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i wszystko jest w porządku. Na sobotę umówiłem się z Jacą z Autexu i podłączymy auto pod Examiner.

    Auto obecnie stoi w garażu i czeka na diagnozę usterki. Na dniach postaram się podrzucić zdjęcie z nr ECU.
    Ostatnio edytowane przez Borys-Tech ; 13-03-2014 o 17:12

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Miałem coś podobnego. Wykasuj błędy i wstaw te które powrócą.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Borys-Tech
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Fiat Bravo II
    Postów
    70

    Domyślnie

    To są screeny tych błędów które się powtarzają cały czas P1606, U0426, U1600, U1701. Te błędy wywalają po każdorazowym kasowaniu.

    Jutro podepnę jeszcze raz FESa i zobaczymy czy jakieś zmiany od stania naszły go. Śmieszne trochę jest że auto stoi u znajomego w garażu i pali od momentu postawienia za 1 razem każdego następnego dnia. Tak mi znajomy przekazał u którego auto stoi.
    Ostatnio edytowane przez Borys-Tech ; 13-03-2014 o 18:13

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Jak dla mnie to ewidentnie kwestia kontaktowa. Może być również zbierająca się gdzieś wilgoć (odpalenia w garażu na to sugeruje). Niestety na odległość nie jestem w stanie wiecej pomóc. Sprawdź sobie połączenia body-ecu.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Borys-Tech
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Fiat Bravo II
    Postów
    70

    Domyślnie

    Odświeżam po długiej walce w końcu zaleziono przyczynę okazało się padnięte ECU i teraz mam pytanie. Dzwoniłem do Ko Car tychy i mówili że jak odeślę im swój sterownik to zgrają mi softa z modami do nowego ECU bo przez telefon powiedzieli mi że po objawach moje ECU nie nadaje się już do naprawy. Pytanie czy po wgraniu owego softa do nowego ECU i zaprogramowaniu go pod auto wszystko zadziała jak powinno czy w przypadku wyciętego DPF trzeba coś odlutować w ECU (tak mi powiedział elektronik że coś było wylutowane, tylko nie pamiętam czy w ECU czy na jakiejś wiązce). Sterownik to EDC16.

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Jak przegrają zawartość to mody i dpf zostaną.. Chyba że masz emulator dpfu w co wątpie.
    Ogólnie to podmianę ecu zrobi ci każdy ogarnięty tuner. Znajdź sobie tylko sterownik odpowiedni. KoCar ma niezłe ceny więc sporo możesz zaoszczędzić

    Jak ecu ci padło to pewnie przez rozhermetyzowanie.. co jest raczej rzadkie..
    Powodzenia

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a nie przez mod u tunera ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Problem z immo oraz podłączeniem pod ECU V6
    Utworzone przez kefalublin w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 23:02
  2. 156 FL programowanie immo oraz centralnego zamka
    Utworzone przez Kazek w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2014, 00:14
  3. [146] problem z immo
    Utworzone przez tomas200 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 18:29
  4. [145] immo..problem
    Utworzone przez zamorgdy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-04-2010, 20:12
  5. problem z immo
    Utworzone przez sef2uk w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-11-2008, 16:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory