Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 64

Temat: Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Mklimko skąd brałeś końcówki wtryskiwaczy?
    TED - diagnostyka pojazdów grupy FCA
    Oględziny: 737 744 979
    https://www.facebook.com/TEDznaFCA

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar szybson
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Bełchatów/Łódź
    Auto
    159 1.9 JTDm 8v, CHIP + EGR i DPF OFF
    Postów
    260

    Domyślnie

    witam, ja mam takie pytanie czy przy wypalalniu DPF może wyświetlić się chcek?

  3. #33
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jeśli wszystko jest w porządku to check się nie pojawi.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mklimko
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Volvo XC60; była Alfa 159 SW
    Postów
    513

    Domyślnie

    Cytat Napisał skopek Zobacz post
    Mklimko skąd brałeś końcówki wtryskiwaczy?
    Diesel Centrum Polska w Warszawie (namiary dał mi kolega Boru z tego forum). Mają stronę www. Kontakt dobry. Pierwotnie zamawiałem trzy końcówki i wszystko pasowało (serwis nie zgłaszał problemów z montażem i jakością). Teraz zamówiłem pozostałe dwie i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Pzdr.

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał skopek Zobacz post
    Po przeczytaniu postów sądzę, że przyczyną waszych problemów z poszarpywaniem podczas procesu samooczyszczania DPF są wtryskiwacze paliwa, a dokładniej ich wydajność. Polecam wykonać próbę przelewową, ewentualnie wymontować i wysłać do sprawdzenia maszynowego.
    U mnie też auto potrafiło stracić moc podczas wypalania. Po usunięciu klap wirowych i usunięciu nieszczelności EGR problem nigdy więcej nie wystąpił. Ostatecznie i tak poszła pełna zaślepka, ale już tamte zabiegi pomogły.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar szybson
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Bełchatów/Łódź
    Auto
    159 1.9 JTDm 8v, CHIP + EGR i DPF OFF
    Postów
    260

    Domyślnie

    ja usunalem DPF (tylko wycinka, nie wywalalem programowo) i auto przezywa druga mlodosc doradzcie czy zaslepiac tez EGR i wywalac go programowo?

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał szybson Zobacz post
    ja usunalem DPF (tylko wycinka, nie wywalalem programowo) i auto przezywa druga mlodosc doradzcie czy zaslepiac tez EGR i wywalac go programowo?
    Jasne , że wywalaj programowo jak teraz będziesz jeździł i zacznie Ci wypalać to będziesz miał check choinkę na desce. Nie wspomnę o zadymce za autem.

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar axel83
    Dołączył
    08 2009
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    257

    Domyślnie

    Cytat Napisał szybson Zobacz post
    ja usunalem DPF (tylko wycinka, nie wywalalem programowo) i auto przezywa druga mlodosc doradzcie czy zaslepiac tez EGR i wywalac go programowo?
    Niezła partyzantka kolego

  9. #39
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał szybson Zobacz post
    ja usunalem DPF (tylko wycinka, nie wywalalem programowo) i auto przezywa druga mlodosc
    Będzie niezły czad - dosłownie Ale zamierzasz go wyprogramować?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #40
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar szybson
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Bełchatów/Łódź
    Auto
    159 1.9 JTDm 8v, CHIP + EGR i DPF OFF
    Postów
    260

    Domyślnie

    zamierzam, ale słyszalem ze nie jest potrzebne i nie wiem jak to w końcu jest, bo jak nie jest potrzebne to szkoda wywalać kasę. Jakie jest wasze zdanie?

Podobne wątki

  1. [159] Usunięcie DPF filtra cząstek stałych
    Utworzone przez mironostr w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1306
    Ostatni post / autor: 29-06-2025, 09:43
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory