Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: SWAP Z 1.9 JTD na V6

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfa_fan Zobacz post
    Dzień dobry.



    Będzie, będzie

    https://www.google.pl/search?q=ar+14...LILY7Aaw0oHQBw

    pozdrawiam
    mirek
    Fizycznie jest to możliwe ale takich "projektów" na forum już kilkadziesiąt widziałem i nic z nich nie wyszło. Jeśli ktoś konkretnie podchodzi do tematu, to nie pyta na forum o rzeczy, które są jasne, jak słońce. Żeby takie coś urzeczywistnić nie wystarczą chęci i blade pojęcie. Oczywiście mogę się mylić i może za miesiąc/dwa powstanie taki potworek

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jak najbardziej wykonalne ale jeśli kolega chce P&P to jest jeden warunek, V6 12V zamiast 24V. Kupujesz dawcę 155 V6 i robisz całą przekładkę. Te auta to bliźniaki tylko kredens ma większą dupę więc 2.5 lub 3.0 12V pod maską to nie jest wielki problem.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Łążyn II
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.0 12V SUPER 1994r
    Postów
    27

    Domyślnie

    Projekt bd realizowany we wrześniu tego roku ponieważ wracam wtedy z WB.
    Co do "zaplecza" i wiedzy to niema problemu gdyż mam garaż, swapów już też kilka robiłem. Może nie tak ambitnych jak ten ale był taki z rozebraniem auta do zera przeciągnięciem instalacji od dawcy.
    Co do swapa z 155 to wiem, że robota polega tak naprawdę na zmianie instalacji, a silnik wchodzi z przednim zawieszeniem i to prawie wszystko.
    Ale po pierwsze 24v jest mocniejsze, 2 156/166 łatwiej dostać, 3

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał spin111 Zobacz post
    Projekt bd realizowany we wrześniu tego roku ponieważ wracam wtedy z WB.
    Co do "zaplecza" i wiedzy to niema problemu gdyż mam garaż, swapów już też kilka robiłem. Może nie tak ambitnych jak ten ale był taki z rozebraniem auta do zera przeciągnięciem instalacji od dawcy.
    Co do swapa z 155 to wiem, że robota polega tak naprawdę na zmianie instalacji, a silnik wchodzi z przednim zawieszeniem i to prawie wszystko.
    Ale po pierwsze 24v jest mocniejsze, 2 156/166 łatwiej dostać, 3
    Mogę się o dużą kwotę założyć, że nic z tego nie wyjdzie. Kasztelan Ci dobrze radzi, żebyś wziął silnik ze 155, która jest z tej samej "rodziny" aut (Tipo/Tempra, 145/6) ale Ty się kierujesz większą mocą 24V...

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Łążyn II
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.0 12V SUPER 1994r
    Postów
    27

    Domyślnie

    Jeżeli belka ze 145 a 156 nie różni się od siebie punktami mocowania to cały problem znika.
    Twierdzę tak ponieważ na zdjęcia z wyjątkiem kilku otworów różnicy nie widać.

    Co do 155: to wiele trudniej dostać ją niż 156.
    Ostatnio edytowane przez spin111 ; 23-01-2015 o 21:08

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    To od razu wlicz w koszta szperę, inaczej nie ma to sensu. Poza tym 156 to zupełnie inne auto, nic nie pasuje.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Łążyn II
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.0 12V SUPER 1994r
    Postów
    27

    Domyślnie

    Z tym "Poza tym 156 to zupełnie inne auto, nic nie pasuje." bym się nie zgodził bo piasty od 156 2.5 v6 pasują na łożyska od 145, to samo z przegubami w jtd i v6.
    Idąc tym tropem sądzę, że wózek (goły bez wahaczy) od 156 jest taki sam jak w 145.
    Co do szpery to z chęcią bym założył, tylko gdzie to dostać?



    Ostatnio edytowane przez spin111 ; 23-01-2015 o 23:48

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał spin111 Zobacz post
    Z tym "Poza tym 156 to zupełnie inne auto, nic nie pasuje." bym się nie zgodził bo piasty od 156 2.5 v6 pasują na łożyska od 145, to samo z przegubami w jtd i v6.
    Idąc tym tropem sądzę, że wózek (goły bez wahaczy) od 156 jest taki sam jak w 145.
    Co do szpery to z chęcią bym założył, tylko gdzie to dostać?



    Oj bzdury wypisujesz.Czytam co wypisujesz i stawiam 10 do 1 że z tego ambitnego planu wyjdzie nic.,
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jw
    Szpere kupisz w Quaife.
    Poza tym uwierz ze gdyby bylo to warte zachodu to taka alfa juz dawno by jezdzila, a przypadki 24V pod maska to same silniki po przeróbkach. Goście zrobili V6 RWD z silnikiem centralnie ale nikt jeszcze nie pchal tam sanek od 156.

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Łążyn II
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.0 12V SUPER 1994r
    Postów
    27

    Domyślnie

    Co do sanek jeszcze nie jestem pewien, ale już piasty na 100% bd pasować bo średnica wewnętrzna łożyska 145 wynosi 42mm i średnica osi piasty jest taka sama a grubość tych elmentów to 37mm.
    Co do pasowania innych części z różnych samochodów to obecnie mam prawą zwrotnicę od marei 2.4 i poza brakiem ABS-u wszystko działa.
    Zrobiłem tak bo moja miała wybite mocowanie wahacza, a orginalnej zwrotnicy nie mogłem znaleźć (nowa 800zł) więc kopiłem za 60 używaną z tarczą i łożyskiem od marei 2.4 jtd.
    Więc można tylko trzeba znać wymiary.
    Ostatnio edytowane przez spin111 ; 24-01-2015 o 14:59

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory