No własnie tak pomyślałem jak zobaczyłem ceny sprzęgła na allegro ale zastawiałem się czy to nie jakieś podróbki czy coś. Tez moja głupota że nie posprawdzałem tego wcześniej tylko po fakcie - a jako ciekawostkę dodam że naprawy dokonywałem w warsztacie teścia mojego brata heh.... Jeszcze zachowuje się jakby przysługę robił bo rzekomo gdzieś tam mu mówili że jak się śruby jakieś urywają w belce to robota 800-1000 zł.
A swoją drogą znajomy co w ASO alfy robi mówił że to standard że te śruby w belce się urywają bo podobno zawsze ona jest skorodowana - prawda to ? bo jedna u mnie się urwała
Ostatnio edytowane przez prv87 ; 03-01-2015 o 13:07
Skorodowane sanki to standard w 159. W kilkuletnim egzemplarzu trzeba umiejętnie odkręcać.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
A mam jeszcze pytanko, bo ukręciła się przy wymianie śruba w belce na przodzie - śruba długa na jakies 20-25cm, dużo tam jest rodzajów tych śrub czy ktoś może wie jak ona się nazywa ? muszę zamówić ją w ASO ale powiedzieli ze potrzebują konkretny numer.
Zrób zdjęcie tego miejsca. W taki sposób powinni dojść do właściwego numeru.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10