Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: SWAP Z 1.9 JTD na V6

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał spin111 Zobacz post
    Co do sanek jeszcze nie jestem pewien, ale już piasty na 100% bd pasować bo średnica wewnętrzna łożyska 145 wynosi 42mm i średnica osi piasty jest taka sama a grubość tych elmentów to 37mm
    Nawet gdyby pasowało (to 100% można wsadzić między książki) to masz do czynienia z wierzchołkiem góry lodowej... Argumentów przeciw jest tyle, że mogło by strony A4 czcionką 8 zabraknąć

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Łążyn II
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.0 12V SUPER 1994r
    Postów
    27

    Domyślnie

    Dzięki za "pomoc" .
    Do września.

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wszystko można, kwestia chęci, czasu i kasy, ja np. poduszkę pod silnik mam z Tipo TD bo jest tańsza o 100zł od poduszki dedykowanej do AR, co nie zmienia faktu że niektórych rzeczy na prawdę nie warto robić bo nie ma żadnych logicznych przesłanek. Co Ci w ogóle dadzą sanki ze 156 w 145??

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Jestem za Tobą kolego i jeśli uda ci się włożyć silnik 2,5 V6 24V do budy 145 to masz u nas na forum szacunek. Koszty będą duże bo sam liczyłem i parę sztuk 155 jak i 156 rozebrałem na graty. Znam obydwa te auta i wiem że nie jest to łatwe, ale jak koszty i czas nie graja dla ciebie roli , to czekamy na realizację. Problem polega na tym, że jest bardzo mało miejsca w 155 od ściany grodziowej . Głowica 24V jest o wiele bardziej rozbudowana i trzeba się namyśleć jak upchnąć ten silnik w budzie 145 czy 155. Powodzenia czekam i życzę powodzenia...

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o silnik to szlaki są przetarte, na zachodzie kilka sztuk jeździ. My rozważamy po co kolega chce tam na siłę pchać sanki ze 156...

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Kasztelan z sankami masz rację. Fakt na zachodzie jest parę sztuk 155 V6 24V i czekam czy komuś u nas da się takiego swapa zrobić. Kolega ma zapał i ja mu osobiście kibicuje

  7. #27
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    99% tych zapalonych ma zapał słomiany.Cały dym w parę pytań.Może kolega jest tym 1 % ? Może.Zobaczymy.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory