Od zawsze dedykowany i występujący we wszystkich materiałach jakie czytałem był Esso LT 71141. Zawsze taki miałem i nie było problemów. Kolor miodowy. Później powstały jakieś zamienniki, ale na ile są dobre i nie sprawiają niespodzianek to nie wiem.
Od zawsze dedykowany i występujący we wszystkich materiałach jakie czytałem był Esso LT 71141. Zawsze taki miałem i nie było problemów. Kolor miodowy. Później powstały jakieś zamienniki, ale na ile są dobre i nie sprawiają niespodzianek to nie wiem.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Dokładnie też tak uważam, na zimno, na uruchomionym silniku powinno być poniżej stanu a po rozgrzaniu oleju przybywa i zaczyna się wysączać śrubą kontrolną wskazując właściwą ilość. Tym czasem u mnie było 1,5 na zimno, ponad stan i po dopaleniu oleju nie ubywało pomimo ok. 20min pracy silnika. Dziwne jest to, że na chwilę zaskoczyła i normalnie biegi były, po chwili znów nie działało. Prawdo podobnie problemem jest pozycjoner skrzyni...takie mamy domysły na tą chwilę.
Co do wymiany oleju z konwertera to robi się to prosto - wymiana dynamiczna i przelewam skrzynię 10l oleju i po kłopocie. Problemem jest jedynie wlew oleju, ponieważ pod śrubą gdzie u niektórych jest bagnet, ja mam otworek 2-3mm, więc za wiele się tędy nie doleje. Chyba trzeba będzie zbudować urządzenie do zalewania olejem przez śrubę kontrolną z jakiegoś grubego węża...
Pozdro.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Dynamiczna powinna wymienić wszystko. W końcu przepłukuje całą skrzynię. To statyczna nie wymienia w 100%.
Nie do konca masz racje Marek. Przy dynamicznej wymianie punktem odniesiania jest powrot "czystego" oleju a to nie do konca oznacza ze w kazdym elemencie jest olej prawidlowy. Pewnie to wystarczy ale zeby miec 100% pewbpsc to trzeba byloby rozebrac skrzynie.
Po podpięciu do skrzyni...![]()
Po tych błędach to wyglada mi to na zalany sterownik.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Program rozgrzewający to po prostu trzymanie wyższych obrotów. Ale to jest kwestia kilkuset metrów, może kilometra