Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Mocno rozgrzana przednia felga

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.6 TS | 16v 120KM
    Postów
    3

    Domyślnie Mocno rozgrzana przednia felga

    Witam,


    Jestem posiadaczem Alfy Romeo 145 1.6 TS, 16v w wersji 120'konnej. Mój problem jest dosyć obszerny, a przechodząc do sedna:



    Od niedawna wyczułem, że spod przedniego (prawego) koła stalówki wydobywa się swąd spalonych klocków hamulcowych, żeby tego było mało samochód jest strasznie oporny, bo przy podniesionym kole - kręci się one bardzo opornie, czasami nawet w ogóle. Napiszę również, że po przejechaniu maksymalnie 5km felga jest tak gorąca, że mógłbym usmażyć na niej jajko, a w najgorszym wypadku zostawić na niej skórę z dłoni. W każdym bądź razie opór jest na tyle silny, iż samochód pobiera dwukrotnie więcej ilości paliwa, ale również jego moc znacznie się pogorszyła.


    Do tej pory odkręciłem koło, odkręciłem odpowietrznik i cofnąłem tłoczek do punktu wyjścia. Ściągnąłem zacisk wraz z klockami, tarcza jest w dobrym stanie (dobra grubość, nie jest skrzywiona), również klocki. Przeczyściłem jarzmo, tulejki wyglądają jak nowe (dobrze pracują) - po wykonaniu wszystkich tych czynności i zamontowaniu układu hamulcowego w tym kole, nagle po naciśnięciu hamulca... szczęki zaciskają się na klockach i nie chcą się wrócić. Proszę o podanie mi porad, od czego najlepiej zacząć, co mogę sprawdzić, aby obeszło się bez ewentualnych kosztów. Jeśli jednak będzie coś wymogiem - proszę o sprecyzowanie co takiego i dlaczego. Nie chciałbym kupować wszystkich części po kolei, a i tak z tego nic nie będzie... (bo niestety, ale widziałem takie przypadki).


    (płyn hamulcowy w zbiorniczku jest, reszta kół w porządku)

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar TomiCBR
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.6 TS
    Postów
    32

    Domyślnie

    99% zatkany krótki gumowy przewód hamulcowy, miałem to samo w Fiacie Siena, ale w AR też się to zdarza, ostatnio mechanik od AR potwierdził, w rozmowie o hamulcach.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.6 TS | 16v 120KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Spróbuję, ale zakładam, że nie będzie możliwości zahamowania płynu, abym nie musiał odpowietrzać wszystkiego? :c


    Chcący oczyścić ten gumowy przewód rzecz jasna.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar laska
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Nowy Sącz-Napoli
    Auto
    Była 155 1.8 TS 8V, Jest 166 2.4 20V 175 cv
    Postów
    1,288

    Domyślnie

    Cytat Napisał Desire Zobacz post
    Chcący oczyścić ten gumowy przewód rzecz jasna.
    Ja bym go jednak na nowy wymienił... A i przy okazji wymiana płynu na dobre mu wyjdzie No chyba że zmieniałeś go już, to złap go do jakiegoś słoiczka...
    Ti Amo ALFA!!!

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.6 TS | 16v 120KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Płyn kupiłem, jutro może wezmę się za to i również odpowietrzę cały układ. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś porady i kwestie to proszę napisać, sprawdzę wszystko po kolei na miejscu

Podobne wątki

  1. [159] Zgasła rozgrzana i nie chce odpalić....
    Utworzone przez quba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-01-2016, 19:53
  2. Czy Diesle tez są mocno awaryjne ?
    Utworzone przez vrs2010 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 17:41
  3. Mocno kopci 2.4 20V JTD
    Utworzone przez Sergio166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-04-2012, 14:00
  4. Cos mocno stuka od 140 KM/H
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-07-2011, 18:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory