Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: 170Ma czy 150Jtdm

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie 170Ma czy 150Jtdm

    a więc po raz kolejny podchodzę do zakupu lalfy giulietty, nie jestem wogóle przekonany do tego auta, bo niewygodne foteliki, hałas we wnętrzu, mało miejsca, wujowe silniki, wynalazki typu multiairy etc.. no dużo tego gówna w tej lalfie, ale jak wiadomo pamiętamy o dawnych dziewczynach i mamy erotyczne doznania z nimi związane w czasie nocnych spazm...
    powiedzta mi ludzie jak sie jadzie 170 mulitiairem i jak sie jadzie 150 dieslem, pojechałem dieslem i .....w nowym aucie sprzęgiełko jakoś bardzo dziwnie poszarpuje, moc, moment? ok ale jajec nie urywało? nie wiem jak to w 170hp? troszkę ju,ż ta lalfa trąci myszką tak mnie sie zdaje, zalatuje juz taką dojrzałą kobitą od niej, lubię takie ale kilka razy w roku, na dłuższe związki mogą byc zbyt.......?
    w nowym roku bawiełm w italiańskim zimowym ośrodku i powiem że ci ebani włosi jeżdżą niemiecami w zdecydowanej większości, a więc dziwne to że w ojczyźnie tego auta prawie nie ma, no weźmy poprawkę że to bogatsza północ ale na wspólnego Boga, 3 lafy na cały pobyt to profanacja labo......?
    popiszcie chłopcy i dziewczęta jak to z waszej perspektywy wygląda czy nadal jochacie swoje wozy, a może 240hp.....?

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Wuwua
    Auto
    była 145 1.6TS jest Mito 1.4TB 120KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    Hmmm jak nie jesteś przekonany to może jednak idź do niemca. Wiadomo, AR ma swoje niuansowe niedomagania - albo to się kocha, albo się człowiek wkurvvia podczas codziennej jazdy - po co Ci to?

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    to kompletnie nie kumam po co chcesz kupować to auto. Zerkałeś w stronę francuzów ??

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    To prowokacja czy jak?

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    To prowokacja czy jak?
    prowokacja określonych kół,
    pytam zwyczajnie jak to teraz oceniacie po latach, tyle

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał jjokocha Zobacz post
    prowokacja określonych kół,
    pytam zwyczajnie jak to teraz oceniacie po latach, tyle
    Przejedz się na jeździe próbnej. Jak po miescie smigasz to 170 kucy będzie cacy w benzynie będzie cacy Z mojego doświadczenia zulieta 170 kucy TCT zyskuje przy bliższym poznaniu Ze tam powiem nawet bym o multisrairze zapomnial i dopłacie 8k za skrzynie TCT. Jak chcesz QV to teraz tct jest obowiązkowy, za to dla odmiany nie ma s&s
    Jak Ci nie przeszkadza brak miejsca z tylu oraz bagażnik sredni jak na segment C to powiem ze zulieta w kolorze rosso alfa zadaje szyku
    P.S północnymi wlochami się nie przejmuj, tam to bardziej Niemcy z etosu przypomina niż stereotypowe Italy wiec nic dziwnego ze i auta germańskie rzadzą

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Przejedz się na jeździe próbnej. Jak po miescie smigasz to 170 kucy będzie cacy w benzynie będzie cacy Z mojego doświadczenia zulieta 170 kucy TCT zyskuje przy bliższy
    no właśnie analizując swoje jazdy to dobre 80% kilometrażu to jednak trasy, stąd preferowałbym diesla, cały czas nie podoba mi sie pozycja za kierownicą jak i siedzenia, fajnie wyglądają te z qv, no ale to chyba tylko tam dają, tct chyba tez nie specjalnie mnie interesuje no tylko ze to sprzęgło w tym dieslu jakieś narowiste, na krótkiej jezdzie próbnej raz tylko gładko przeszedłem z 1 na 2 bieg i trwało to trochę, chcąc gładko zmienić na 2kę
    ogólnie nieźle ten dieselek łapie prędkośc i fajny momencik choć nieco głośno klekocze, i jako taki własnie stanowi o ewnetualnym zakupie, zastanawia mnie jak śmiga 170 multiair i jak sie różni z dieslem,

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań i okolice
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    65

    Domyślnie

    jeżeli te trasy to drogi lokalne i krajowe to multiair wystarczy i będzie ok, do 120 fajnie chodzi, na s-kach i autostradach powyżej dopuszczalnej już lekko wyje, po 150 tys jedyne co bym zmienił to tyle że wziąłbym Qv-ke

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    no na QVke religia mi nie pozwoli niestety, natomiast popiszcie o tym czy tct to taka fajna sprawa czy raczej wywalenie ciężko zarobionej kaski w fanaberie ?

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arch_i
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 TCT, Distinctive + pakiety
    Postów
    84

    Domyślnie

    Na jezdzie probnej mialem diesla 150, autko fajnie sie zbieralo, nie mialem klopotu z narowistym przechodzeniem z jednego biegu na drugi. bardzo mi sie podobalo - nie slyszalem klekotu silnika moze dlatego, ze wczesniej jezdzilem FL2 w dieslu. Wybralem jednak 170 z TCT, wynika to raczej z tego, ze robie krotkie przebiegi i chcialem benzyne. TCT przynajmniej u mnie sprawuje sie swietnie, ponownie wybralbym automatyczna skrzynie biegow.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory