Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: Problem ze swapem 155 TB na 170 Multiair

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek1983 Zobacz post
    Jeżeli przekłada całą elektronikę to nie widzę tutaj problemów z przełożeniem immo pomiedzy kluczykami. Ale ja się nie znam
    To nie jest na zasadzie pestki/transpondera. Immo jest zaprogramowane z układem kluczyka. Jeśli body komputer będzie z innego auta a kluczyki ze starego to robią się schody.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    kluczyk z transponderem 46 Philips Crypto w mietku i julce jest ten sam
    koszt ok 400zł do tego program alfaobd lub multecuscan możemy zaprogramować do 8 kluczy
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 05-02-2015 o 20:56

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    kluczyk z transponderem 46 PHILIPS CRYPTO w mietku i julce jest ten sam

    To wiem. Ale pytałem o sposób programowania tego kluczyka. Przecież miałeś dwa różne kody skoro kluczyk był z innego auta.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    To wiem. Ale pytałem o sposób programowania tego kluczyka. Przecież miałeś dwa różne kody skoro kluczyk był z innego auta.
    Kluczyk był świeżo dorabiany

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    To wiem. Ale pytałem o sposób programowania tego kluczyka. Przecież miałeś dwa różne kody skoro kluczyk był z innego auta.
    http://www.kluczesamochodowe.com.pl/kontakt.htm

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Kluczyk był świeżo dorabiany



    http://www.kluczesamochodowe.com.pl/kontakt.htm
    Czyli nie miałeś kluczyka z innego auta i nie jest to "bez problemu", jak to wcześniej pisałeś. Wszystkie funkcje kluczyka działają? Rozmawiałem z człowiekiem z Twojego linku około pół roku temu i nie było możliwości zamykania auta z tego dorabianego kluczyka.

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Belfer nie mówisz czasem o 159 ? Lekka różnica

    Nie wiem czy body i klucze nie zostawiłbym w spokoju. (W body po za tym pewnie jest vin).
    Bardziej bym się zajął ECU bo w 155 vs. 170 były inne. Trzeba tylko sprawdzić czy można nowe wyzerować i od tej strony nie powinno być problemu.

    Ew. komplet do odpalenia z kluczykami. Przekładka grotów i koniec.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Ja nie piszę o 159. Tam też jest immo z układem skoordynowane ale jest różnica.

    Moim zdaniem też najlepiej wszystko z dawcy przełożyć ale co do ECU, to nie mam pojęcia , jak wygląda kwestia softu.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    wyzerować ECU 8GMF to nie problem.... też jestem ciekawy gdzie w MES jest programowanie kluczy do G.... rok temu robiłem nowy klucz do G z pomoca programu AlfaOBD oraz TM Pro... i była kicha, po naciśnięciu otwórz otwierał się bagażnik, klucz zaprogramowany nie otwierał auta....

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a płytka wygladała chyba tak z 20 pinowym chipem.
    - też to przerabiałem z mizernym skutkiem.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	key-2 006.JPG
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	90.8 KB
ID:	156240   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	key3-004.jpg
Wyświetleń:	71
Rozmiar:	82.4 KB
ID:	156241  
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    wyzerować ECU 8GMF to nie problem.... też jestem ciekawy gdzie w MES jest programowanie kluczy do G.... rok temu robiłem nowy klucz do G z pomoca programu AlfaOBD oraz TM Pro... i była kicha, po naciśnięciu otwórz otwierał się bagażnik, klucz zaprogramowany nie otwierał auta....
    Oj tam od razu kicha... Kabelki z bagażnika podepnij pod drzwi i będzie rewelacja
    Swoją drogą taki trochę paradoks, że najmniej chodliwa marka wśród złodziei, zabezpieczeniami tylko utrudniła (i tak już ciężkie) życie właścicieli.

Podobne wątki

  1. [MiTo] MultiAir
    Utworzone przez andkula w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 29-02-2020, 10:00
  2. [GTV] różnice między 2.0ts 150 koni a 155 koni/problemy ze swapem? Alfa GTV
    Utworzone przez legionistaadas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 22:47
  3. [Giulietta] Szybka pomoc/Informacja czy to problem z multiair ?
    Utworzone przez Kaszlak w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 13:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory