Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: Problem ze swapem 155 TB na 170 Multiair

  1. #21
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Mito
    Postów
    5

    Domyślnie

    Nie było mnie jeden dzień, sprawa wygląda tak:

    Auto zostało sprowadzone bez prawa rejestracji i kluczy brak, poza tym wszystko jest, ale nie ukrywam,ze wolał bym moją elektronike zostawić :/ więc jezeli się nie da to chyba kupie silnik 155

  2. #22
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A ten silnik 155 to nie był MA?

    Dodano po 8 minutes:

    A może zamiast zabawy w elektronikę zdejm górę ze 155 i przełóż do tej 170 km.
    Tzn głowica plus dolot
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 06-02-2015 o 21:14 Powód: Dodano
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #23
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Mito
    Postów
    5

    Domyślnie

    I to jest myśl !

  4. #24
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Przełóż też turbinę i katalizator.wgrasz nowy soft u jakigoś tunera i będzie dalej 170 lub więcej

    Bo tam chyba miałeś tą słabszą turbinę tak?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #25
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    A najlepiej to podbij do chłopaków od SC TB oni znają wszystkie myki żeby w tych silnikach ugrać wiecej koni

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    A ten silnik 155 to nie był MA?

    Dodano po 8 minutes:

    A może zamiast zabawy w elektronikę zdejm górę ze 155 i przełóż do tej 170 km.
    Tzn głowica plus dolot
    155 nie był MA

  7. #27
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Jak postępy prac?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    wyzerować ECU 8GMF to nie problem.... też jestem ciekawy gdzie w MES jest programowanie kluczy do G.... rok temu robiłem nowy klucz do G z pomoca programu AlfaOBD oraz TM Pro... i była kicha, po naciśnięciu otwórz otwierał się bagażnik, klucz zaprogramowany nie otwierał auta....
    Proszę sprawdzić w multiecuscan jest programowanie kluczy max do 8

  9. #29
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Mito
    Postów
    5

    Domyślnie

    czekam na auto na wolny garaż , napiszę co i jak było

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w wersji 2.4 jest zakładka programowania kluczy.
    - nawet można w trybie emulacji prześledzić procedurę programowania.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	key-G.jpg
Wyświetleń:	65
Rozmiar:	120.5 KB
ID:	158833  
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. [MiTo] MultiAir
    Utworzone przez andkula w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 29-02-2020, 10:00
  2. [GTV] różnice między 2.0ts 150 koni a 155 koni/problemy ze swapem? Alfa GTV
    Utworzone przez legionistaadas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 22:47
  3. [Giulietta] Szybka pomoc/Informacja czy to problem z multiair ?
    Utworzone przez Kaszlak w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 13:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory